Mindcell 1.1 - بازی اکشن گرافیکی و بی نظیر "زندان ذهن" اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 1471 2021-03-12 02:30:31

Mindcell v1.1 + Mod – بازی اکشن بسیار جذاب و فوق العاده “زندان ذهن” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 1.99 دلار + نسخه مود (تجهیزات نامحدود)
امکان اجرا به صورت آفلاین

Mindcell – زندان ذهن یک بازی خوش ساخت، گرافیکی و بسیار جذاب دیگر از استودیوی خوش نام Ray Spark روسی است که با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی به انتشار رسیده و در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. اندروید همزمان با انتشار این بازی و بعد از تهیه و بررسی نسخه خریداری شده و پولی این بازی به صورت تست شده، آن را برای دانلود به شکل رایگان و بدون محدودیت عرضه کرده است تا شما عزیزان و طرفداران بازی های اکشن و مهیج را باری دیگر به وجد بیاوریم. استودیوی Ray Spark پیش از این با ساخت و انتشار سری بازی های Slaughter یعنی Slaughter 1 , Slaughter 2: Prison Assault , Slaughter 3: The Rebels موفق شده بود تا نسل جالبی از بازی های موبایلی را به دستگاه های اندرویدی بیاورد. این مجموعه از بازی ها به خاطر گرافیک و گیم پلی حرفه ای که داشتند به بازی های کنسولی شباهت زیادی پیدا کرده بودند و همانطور که می دانید اغلب بازیکنان نسل امروزی به گرافیک و جزئیات زیاد اهمیت بسیاری می دهند و باید گفت که Ray Spark با ساخت این سری از بازی ها به خوبی این دست از بازیکنان را به خود جلب کرد. این استودیوی خلاق حالا به سراغ یک بازی خیلی جذاب و البته مشابه با سری بازی های Slaughter رفته و از ویژگی هایی مشابه اما توسعه یافته در طراحی و ساخت آن استفاده کرده است.

 

Mindcell

 

بازی Mindcell نام این بازی است که شاید برای بازیکنانی که یکی از بازی های Slaughter را تجربه کرده باشند بسیار آشنا به نظر برسد. چرا که زبان طراحی، جزئیات گرافیکی و سبک گیم پلی بازی Mindcell نیز با شباهت زیادی به بازی های قتل عام ساخته و طراحی شده است. داستان بازی Mindcell راجع به اتفاقاتی است که در آینده ای نزدیک رخ می دهد. شما در نقش شخصیتی هستید که معلوم نیست به چه دلیل، محکوم به این شده تا به یک سوژه آزمایشگاهی برای آزمایش های خاص یک سازمان مخفی تبدیل شود. اما شخصیت اصلی چنین شرایطی را نمی پذیرد و تصمیم به فرار از این منطقه امنیتی و محرمانه می گیرد. او چیز خیلی زیادی به خاطر نمی آورد اما تنها چیزی که می داند این است که نباید در این مکان بماند و باید سعی کند هرچه سریع تر از آنجا فرار کند. اما دشمنان شما یعنی مأموران امنیتی این سازمان قرار نیست اجازه چنین کاری را به شما بدهند. در Mindcell شما باید با فرار از سلول خود و پیدا کردن سلاح های مختلف در مقابل دشمنان مقاومت کنید و سعی کنید با یافتن اسناد و مدارک متفاوت، متوجه شوید که چه بلایی سر شما آمده و دلیل اینکه اعضای این سازمان به دنبال چه چیزی هستند را کشف کنید. بخش داستانی بازی خیلی جالب و هیجان انگیز است. گرافیک بازی بسیار عالی و از نمای سوم شخص دنبال می شود. مثل یک بازی دنیای باز، شما می توانید در یک پژوهشگاه بزرگ به گشت و گذار بپردازید و با کمک سلاح های متنوع دشمنان را نابود کنید. این بازی زیبا، گرافیکی و سرگرم کننده همینک به صورت تست شده در دو نسخه معمولی و مود شده از سرورهای اندروید آماده دانلود است. اگر می خواهید با کلیت Mindcell بیشتر آشنا شوید توصیه می کنیم ویدئوی تریلر معرفی آن را در ادامه مشاهده کنید. قابل ذکر است که بازی زندان ذهن فقط در چند روز موفق به کسب امتیاز خیلی خوب 4.7 از 5.0 شود.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.VenomizedArt.Mindcell را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل