Silenced The House 1.8 - بازی شبیه سازی "خانه خاموش" اندروید + مود


بازی اندروید, پازل و فکری, 1351 2019-03-20 03:45:23

Silenced The House 1.8 + Mod – بازی شبیه سازی راز آلود “خانه خاموش” اندروید + تریلر + دیتا
نسخه کامل و خریداری شده بازی با قیمت 0.99 دلار تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین
Silenced The House یک بازی پر رمز و راز در سبک بازی های شبیه سازی از استودیوی بازیسازی Graven Visual Novels برای دستگاه های اندروید است که با قیمت 0.99 دلار برای اندروید منتشر شده است و ما امروز قصد معرفی آخرین نسخه اش را حضور شما دنبال کنندگان این سبک بازی داریم. خانه ی قدیمی چیزی را از شما پنهان کرده است و اتاق خالی و تاریکش پر از اسرار است. پنجره های کور از درون تاریکی به شما خیره شده اند و منتظر شما هستند تا صدای آنها را بشنوید. اگر آماده ی صحبت با آنها نیستید بهتر است بروید و خود را پنهان کنید تا صدای ضربان قلب خود را که برای پیدا کردن حقیقت به صدا در می آید از بین ببرید. شما باید فریاد بزنید، گریه کنید و صدای مرده خود را از میان این سکوت پیدا کنید. اگر از طرفداران این سبک از بازیها هستید و به بازی Silenced The House علاقه مند شده این همین حالا آن را دانلود کرده و پس از تجربه اش نظرتان را در مورد آن به ما بگویید.
 
Silenced The House
 
بازی Silenced The House تاکنون به تعداد زیادی خریداری نشده و امتیازی به آن تعلق نگرفته است. استودیوی بازیسازی برای این بازی طراحی منحصر بفردی از شخصیت ها و هیولاهای این داستان داشته و فضای تاریک مناسبی را برای آن به وجود آورده است. موسیقی متن اصلی بازی باعث می شود تا شما غرق در بازی شوید و با انجام آن به پایان های غیرمعمول و بعضا وحشتناکی دست پیدا کنید و با انتخاب های خود کنار بیایید. شما قادرید ابتدا به تماشای تصاویر و ویدئو گیم پلی بازی بپردازید و سپس در صورت تمایل نسبت به دانلود نسخه کامل و خریداری شده اش از سرور های پر سرعت اندروید اقدام نمایید.
تغییرات نسخه v1.8:
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.GravenGame.SilencedTheHouse را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.