Alice : Lost Pieces 1.3.6 - بازی پازلی-ماجراجویانه آلیس: تکه های گمشده


بازی اندروید, پازل و فکری, 600 2021-02-22 02:45:06

Alice : Lost Pieces v1.3.6 – بازی پازلی و معمایی خاص “آلیس: تکه های گمشده” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 3.49 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Alice : Lost Pieces – آلیس: تکه های گمشده یک بازی جذاب و بسیار سرگرم کننده از استودیوی Puzzler Studio در سبک پازلی با المان های ماجراجویانه است. این بازی در قالب یک عنوان پولی با قیمت 3.49 دلار در گوگل پلی به معرض فروش قرار داده شده است. اندروید مفتخرانه اعلام می دارد که برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی نسخه پولی بازی را به صورت خریداری شده و کامل تهیه کرده و آن را برای دانلود به صورت رایگان برای شما عزیزان تدارک دیده است. شما دوستان می توانید این بازی را به صورت رایگان و تست شده از انتهای همین مطلب از اندروید دریافت کنید و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای از نسخه کامل و پولی بازی به شکل رایگان لذت ببرید. بازی Alice : Lost Pieces در حقیقت یک Puzzle Adventure جالب به شمار می رود که دارای یک خط داستانی خاص است. حتماً شما هم با شخصیت معروف آلیس در دنیای عجایب که در داستان های کلاسیک قدیمی معرفی شده بود آشنا هستید. این شخصیت به خاطر داستانی ساده اما جذابی که داشت توانست بین مخاطبین زیادی محبوبیت بسیاری کسب کند و همین مسئله سبب شد تا آثار هنری مختلفی مثل فیلم، انیمیشن، کارتون، کتاب داستان و اخیراً بازی های ویدئویی و موبایلی نیز بر اساس این شخصیت ساخته شوند. در بازی Alice : Lost Pieces شما یک بار دیگر به داستان های مجذوب کننده آلیس در سرزمین عجایب می روید اما این بار از بُعدی دیگر این داستان ها را دنبال می کنید و یک ماجرای متفاوت را تجربه می کنید.

 

Alice : Lost Pieces

 

در بازی Alice : Lost Pieces شما به دنیای عجایب یا همان Wonderland سفر می کنید و می بایست در نقش آلیس در شرایطی متفاوت، به ملکه کمک کنید تا جواهرات خاص خود را که توسط یک شخص پلید دزدیده شده اند پیدا کنید و به او برگردانید تا تعادل و صلح را به این سرزمین زیبا بازگردانید. شخص پلیدی که جواهرات را دزدیده در حین فرار آن ها را گم می کند و حالا تکه های مختلف این جواهرات توسط یک پرنده در نقاط مختلفی از سرزمین عجایب رها شده اند. شما باید به این سرزمین بروید و قبل از اینکه دشمن ملکه این تکه های گمشده را پیدا کند آن ها را پیدا کنید و به ملکه بازگردانید. اما داستانی که به شخصیت آلیس مربوط است کمی جالب تر است. پای آلیس به خاطر یک حادثه می شکند و به همین خاطر نمی تواند مثل قبل به دنیای عجایب برود و مأموریت ها را انجام دهد. اما رباتی که دستیار آلیس بوده به کمکش می آید و با کمک تکنولوژی های مدرن به آلیس کمک می کند تا او بتواند از راه دور در این سفر پرماجرا شرکت کند. او یک عینک مجازی به آلیس می دهد تا آلیس بتواند با کمک آن یک ربات را کنترل کند. حالا شما باید این ربات را به سرزمین عجایب و بخش های مختلف ببرید و پازل ها و معماهای متنوع بازی را حل کنید تا بتوانید تکه های گمشده را یکی پس از دیگری پیدا کنید. مکانیزم پازل های بازی بیشتر در حالت مینی گیم های معمایی و بازی های ریاضی و هوش هستند و در مجموع باید گفت که سختی و چالش خیلی خاصی در این معماها وجود ندارد اما با این حال ممکن است برای حل کردن بعضی از این پازل ها شما مجبور شوید تا ذهن خود را درگیر کنید. بازی Alice : Lost Pieces یک بازی سرگرم کننده و جذاب است که به علاقه مندان به بازی های ماجراجویانه و معمایی پیشنهاد می شود. برای آشنایی بیشتر می توانید ویدئوی تریلر بازی و تصاویر اسکرین شات بازی را ببینید و سپس در صورت تمایل از دانلود باکس اندروید آخرین نسخه رسمی و خریداری شده این بازی را دریافت کنید. شایان ذکر است که این بازی با کسب امتیاز عالی 4.8 از 5.0 توانسته حسابی بین مخاطبین بازی های سبک پازلی طرفدار پیدا کند.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.PuzzlerStudio.AliceLostPieces را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.