دانلود Four Elements 1.0.1 – بازی اعتیادآور فکری فور المنتز اندروید + دیتا


بازی اندروید, پازل و فکری, 1546 2017-12-27 17:28:08

Four Elements بازی جدید و بسیار زیبا با گرافیکی خیره کننده و خارق العاده در سبک بازی های فکری و ماجراجویی برای سیستم عامل اندروید می باشد که ساعت ها قبل نسخه ی اول آن در پلی استوری به صورت کاملا رایگان در دسترس کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار گرفت! داستان بازی از زبان طراح را این گونه بیان می کنیم : “برای پادشاه باستانی مشکلی پیش آمده است! او همواره قرن هاست که با 4 عنصر سحر و جادو توسط نیروهای اهریمنی فاسد نگه داشته شده است، هم اکنون شما باید در نقش کارکتر اصلی بازی یک ماجراجویی جدید و چالش برانگیز را برای بازگرداندن پادشاه به زندگی عادی خود آغاز کنید! وظیفه ی شماست که 4 کتاب باستان و قدیمی را کشف کنید و به جمع اوری 16 کارت موجود بازی بپردازید! در این بازی یک پری کوچک نیز به عنوان دستیار با شماست و شما را تنها نخواهد گذاشت و در رویارویی با انواع اژدها، شوالیه ها و موجودات مختلف او نیز با شما خواهد بود!”

در این بازی شما باید با کنار هم قرار دادن سنگ های موجود رنگی مراحل بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. گرافیک خیره ی کننده ی بازی، بودن انواع پاداش های مختلف منفجره، جلوه های بصری دیدنی و داستان جذاب به همراه انیمیشن های شگفت انگیز همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه ی بهترین و زیباترین بازی Brain and Puzzle را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان بیاورند!

برخی از ویژگی های بازی فکری Four Elements اندروید :

* شامل بودن 64 مرحله ی بسیار چالش برانگیز به همراه 20 ماموریت

* در دسترس بودن 4 کتاب سحر و جادو برای باز کردن و مطالعه

* بودن 16 کارت اسرار آمیز برای جمع آوری توسط بازیکن یعنی شما

* جلوه های بصری خیره کننده و پاداش های فوق العاده

* شامل بودن انیمیشن هایی بسیار زیبا و شگفت انگیز

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری عالی

بازی فوق العاده زیبای Four Elements هم اکنون در پلی استوری دارای امتیاز 4.5 از 5.0 می باشد که ما امروز در اندروید به عنوان اولین وبسایت ایرانی آن را به همراه دیتا در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد…

حجم کلی بازی : 79 مگابایت

 تغییرات نسخه ی v1.0.1 :

* رفع برخی از مشکلات بازی

 

دانلود Four Elements - بازی اعتیادآور فکری فور المنتز اندروید + دیتا

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– فایل apk را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را با رمز www.farsroid.com از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.playrix.fel.inapp را در مسیر Android/obb کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 

Download 4 Elements Android Game Apk + Obb - New