Four Last Things 1.0.10 - بازی ماجراجویی فوق العاده زیبا و خاص اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 929 2018-11-06 02:30:26

Four Last Things v1.0.10 Full – بازی ماجراجویی و اشاره کلیک فوق العاده اندروید همراه دیتا
قیمت 3.99 دلار و امتیاز کامل 5 از 5 در گوگل پلی – نسخه کامل برای شما
تست شده با اجرای کاملا افلاین

Four Last Things بازی جدید، فوق العاده زیبا و خاص در سبک بازیهای ماجراجویی و اشاره و کلیک از شخص Joe Richardson برای اندروید است که ساعت ها پیش با قیمت 3.99 دلار در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی شده است تا برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! اگر از علاقه مندان به بازیهای خاص و هنری باشید بدون شک Four Last Things نظرتان را جلب میکند و مخصوص شما طراحی شده است، با نصب ان برروی دستگاه اندرویدی تان وارد دوران رسانس شوید، دورانی که به بهترین شکل ممکن برای شما بازسازی شده است! سازنده بازی Four Last Things با طراحی فوق العاده، داستان زیبا و سبک جالبش تجربه ای به یادماندنی از بازیهای اشاره و کلیک را برایتان به ارمغان می اورد، با کمی بازی کردن به این حقیقت پی خواهید بود که با یکی از زیباترین بازیهای ماجراجویی اندروید روبرو هستید که ارزش خرید 3.99 دلاری را دارد! سازنده بسیاری از نقاشی های دوران رنسانس را به بهترین و زیباترین شکل ممکن بازسازی کرده است و موسیقی بازی نیز بسیار مناسب اتمسفر آن است! تقریبا در هر سکانس از بازی Four Last Things شما با یک گروه از نوازند‌گان روبرو میشوید که در حال نواختن قطعه ای کلاسیک هستند! اگر از طرفداران بازیهای ماجراجویی و اشاره و کلیک هستید به هیچ وجه Four Last Things را از دست ندهید!
 
Four Last Things
 
بازی Four Last Things تا به این لحظه که در حال نوشتن این پست هستیم کمتر از 10 بار به فروش رفته و توانسته امتیاز کامل 5 از 5 را کسب کند و ما در اندروید اولین نسخه اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. نسخه پیش رو ، نسخه خریداری شده و کامل بازی است و توسط ما تست شده و به صورت افلاین اجرا گردیده است.
تغییرات نسخه ی V1.0.10 :
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.JoeRichardson.FourLastThings را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– در نهایت بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل