دانلود Surface: Lost Tales Full 1.0.0 - بازی فکری و اشیاء پنهان اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 1178 2018-04-03 21:00:33

Surface: Lost Tales Collector’s Edition v1.0.0 (Full) – بازی فکری جالب مخصوص اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه کامل و پرداخت شده بازی Surface: Lost Tales تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

Surface: Lost Tales Collector’s Edition Full بازی جدید، سرگرم کننده و محبوب در سبک بازیهای ماجراجویی، فکری و اشیاء پنهان از استودیوی بازیسازی مطرح و نام آشنای Big Fish Games برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کرده ایم و نسخه کامل اش را در اختیارتان قرار داده ایم! داستان بازی جالب Surface: Lost Tales در مورد دکتری است که تحقیق او درباره نوعی بیماری خاص و مرموز باعث ورود او به یک ماجراجویی طولانی و خطرناک شده است! ماموریت شما در بازی کمک به دکتر برای یافتن تصمیم های صحیح است، چرا که اگر اشتباهی انجام دهد ممکن از جان خود را از دست دهد! هزاران آیتم ها و اشیاء مختلف در بازی وجود دارند که برای پشت سر گذاشتن داستان و رسیدن به هدف باید ان ها را یکی پس از دیگری پیدا کنید و البته در کنار پیدا کردن آیتم ها، با ده ها بازیهای کوچک، پازل ها و معماهای خاص روبرو میشوید که نیاز است آنها را حل کنید. اگر از علاقه مندان و طرفداران بازیهای ماجراجویی هستید که بتواند برای روزها و هفته ها شما را به گوشی میخکوب کند همین الان 600 مگابایت از حجم اینترنت خود را برای بازی Surface: Lost Tales کنار بگذارید و مطمئن باشید نظرتان را جلب میکند.

 

Surface: Lost Tales Collector's Edition Full

 

بازی Surface: Lost Tales Collector’s Edition Full  هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز خوب 4.5 از 5.0 است که ما در اندروید اولین نسخه اش را به همراه دیتای کامل برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. در اخر بهتر است بدانید که نسخه رایگان موجود در گوگل پلی و مارکت ها رایگان خواهد بود و نسخه ما کامل و بدون نیاز به پرداخت است.

تغییرات نسخه ی v1.0.0 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی – نسخه اندروید برای اولین بار در ایران .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– اول فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.bigfishgames.surfacelosttalesgoog را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل