دانلود Morningstar: Descent Deadrock 1.2.3 – بازی ماجرایی سقوط سفینه اندروید + دیتا


بازی اندروید, هیجان انگیز, 1050 2017-12-24 23:42:04

Morningstar: Descent Deadrock v1.2.3 Full – بازی ماجراجویی سقوط سفینه اندروید همراه دیتا + تریلر
قیمت 3.99 دلار – نسخه کامل بازی برای شما کاربران همیشگی
تست شده با اجرای کاملا افلاین

Morningstar: Descent Deadrock بازی جدید و سرگرم کننده ماجراجویی از استودیوی Phoenix Online Studios برای سیستم عامل های ویندوز، آی او اس و اندروید است که نسخه اندرویدی ان در پلی استور با قیمت 3.99 دلار به فروش می رود و امروز قصد معرفی نسخه اندرویدی ان را داریم! سقوط و فرود بر روی سیاره ای متروک و بیگانه ؛ چه کاری باید انجام داد!؟ سفینه ای که خود برای نجات سفینه Morningstar فرستاده می شود اما ناگهان خود دچار حادثه شده و از صفحه رادار ناپدید می گردد! یکی از خدمه جان خود را از دست داده، کاپیتان به شدت مجروح شده و تمامی نگاه ها به سمت شما معطوف است! در این بازی شما در نقش یک فضانورد به نام Powell به ایفای نقش می پردازید ؛ او کسی که سعی دارد سفینه را تعمیر کرده و راهی برای فرار از این سیاره مرموز پیدا کند! در ادامه داستان متوجه می شود قبلا نیز سفینه دیگری در این منطقه سقوط کرده و به مرور علائمی از حیات برای شما آشکار خواهد شد! گرافیک قابل قبول، تجربه ماجراجویی همه جانبه، وجود معماهایی چالش برانگیز، جلوه های صوتی جذاب و هراس آور در کنار موسیقی متن گوش نواز تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی Morningstar: Descent Deadrock است!

برخی از ویژگی های بازی ماجرایی Morningstar: Descent Deadrock اندروید:

  • تجربه یک ماجراجویی علمی، تخیلی و همه جانبه
  • انواع پازل ها و معماهای مختلف برای حل کردن
  • انواع شیء های مفقود شده برای پیدا کردن
  • استفاده از مناظر فراموش نشدنی زیبا در ساخت بازی
  • موسیقی متن فوق العاده زیبا و دلنشین
  • گرافیک اچ دی با صداگذاری هیجان آور

بازی Morningstar: Descent Deadrock تا به این لحظه حدود 500 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است و هم اکنون ما در اندروید نسخه پولی و کامل این بازی را به همراه دیتا برای دانلود قرار داده ایم که برروی دستگاه LG G3 با اندروید 5 تست شده و به صورت آفلاین اجرا شده است! اگر از علاقه مندان به بازی های ماجراجویی اندروید هستید که ساختی عالی داشته باشید بدون شک Morningstar: Descent Deadrock گزینه مناسبی برای انتخاب است!

تغییرات نسخه ی v1.2.3 :

* بهینه سازی های مختلف و رفع ایرادات بازی .

 

دانلود Morningstar: Descent Deadrock - بازی ماجرایی سقوط سفینه اندروید + دیتا

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Morningstar: Descent Deadrock :

– ابتدا فایل apk را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی air.com.postudios.msdd را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.