Arcane Quest Legends 1.3.7 - بازی "مأموریت محرمانه" اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 1573 2022-08-11 01:45:12

Arcane Quest Legends – Offline RPG v1.3.7 + Mod – بازی نقش آفرینی و ماجرایی افسانه های مأموریت محرمانه اندروید
نسخه اصلی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
نسخه تست شده با اجرای آفلاین

Arcane Quest Legends – Offline RPG همانطور که از نمایش مشخص است، یک بازی نقش آفرینی آفلاین و ماجرایی برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است و اندروید برای اولین بار در ایران آن را برای شما تدارک دیده است. این روزها با بیشتر شدن بازی های نقش آفرینی (RPG)، این سبک در حال سوق پیدا کردن به سمت بازی های اینترنتی است. اما در این میان همچنان هستند استودیوهایی که بازی های زیبایی در این سبک منتشر می کنند که قابل استفاده به صورت آفلاین است. Arcane Quest Legends – Offline RPG یکی از این بازی هاست ؛ این بازی زیبا که درون مایه های آن به داستان های قهرمانان و افسانه های فانتزی مربوط می شود، یک بازی حماسی و اکشن از نمای سوم شخص در سبک بازی های Hack & Slash است. در این بازی شما پا به دنیای قهرمانان و شیاطین می گذارید و باید در نقش این قهرمانان، به سلطنت شیاطین پایان دهید. دشمنان شما اهریمن هایی از جنس مردگان متحرک، ارک ها، شیاطین بیدار شده و از این قبیل موجودات خبیث می باشند که تنها هدفشان نابودی بشریت و انسانیت است. در طرف مقابل، شما به عنوان یک سلحشور واقعی و یک شوالیه ایفای نقش می کنید و وظیفه شما مقابله و مبارزه با این شیاطین و نابودی آنها است. شما می توانید از بین دسته بندی قهرمانان مختلف مثل “شکارچی بی رحم سیاه چال” و یا “ناجی صلح و آرامش” یکی را به دلخواه انتخاب کرده و آن را با ابزارها و آیتم های گوناگونی که در طول بازی به دست می اورید شخصی سازی کرده و ارتقاء دهید. این بازی دارای مراحل متعدد اصلی و فرعی زیادی است. با انجام رساندن این مراحل می توانید بخش های مختلفی از بازی را کشف کرده و شخصیت خود را قوی تر کنید.

برخی از ویژگی های بازی Arcane Quest Legends – Offline RPG اندروید :

  • گرافیک عالی با طراحی های سه بعدی
  • سبک Hack and Slash از نمای سوم شخص
  • وجود صدها دشمن و هیولای سرسخت
  • امکان جمع آوری منابع و ارتقاء شخصیت ها، سلاح ها و …
  • قابلیت استفاده از مهارت های جنگی
  • قابل اجرا به صورت کاملاً آفلاین
  • دارای خط داستانی حماسی و قهرمانانه
  • وجود رمز و رازهای گوناگون از قهرمانان داستان و امکان کشف هرکدام از این رازها
  • قابلیت شخصی سازی کاراکتر اصلی بازی با توجه به سلایق شخصی از میان دسته هایی مثل Warrior, Wizard, Ranger
  • امکان استفاده از سلاح ها و قدرت های ویژه گوناگون

بازی Arcane Quest Legends بیش از 100 هزار دانلود در کمتر از چند روز در گوگل پلی داشته است و توانسته در این مدت امتیاز 4.1 از 5.0 را از کاربران کسب کند. این بازی توسط استودیوی تایلندی Nex Game Studios تولید و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است و شما هم اکنون می توانید آن را از سرورهای پرسرعت اندروید دانلود کنید.

 

Arcane Quest Legends - Offline RPG

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.nex.xquestarpg1 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل