دانلود A 29 Days 1.0.0 - بازی ماجراجویی - بقا "29 روز" اندروید + مود


بازی اندروید, ماجراجویی, 1432 2018-04-04 02:30:12

A 29 Days v1.0.0 + Mod – بازی ماجراجویی و بقا 29 روز اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین
پیشنهاد ویژه

A 29 Days بازی جدید، فوق العاده زیبا و منحصر به فرد در سبک بازیهای ماجراجویی و بقا از استودیوی بازیسازی BOLTFISH GAME برای اندروید عرضه شده است که ساعت ها قبل شاهد منتشر شدن ان در گوگل پلی با قیمت 1.99 دلار بودیم و مثل همیشه ان را برای اولین بار حضورتان معرفی کرده ایم تا برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! داستان کلی بازی A 29 Days در مورد شرکت کردن بازیکنان در مسابه ای تحت عنوان “29 روز” است که در ان بازیکن باید تمام تلاشش را بکند تا در شرایط سخت بتواند برای 29 روز زنده بماند و جایزه ای که در انتظارش است را کسب کند! بازیکن باید در شرایط سختی که قرار گرفته به دنبال آب، غذا و دارو باشد و با آیتم هایی که در دسترس اش هست برای خود ابزارهایی کاربردی را بسازد! با اشیاء در دسترس برای خود سلاحی بسازید تا بتوانید از جان تان در مقابل حیوانات محافظت کنید و سپس با انجام ماجراجویی برای روزها مشغول باشید! ماجراجویی شما در انواع مکان ها و محیط های زیبا و متنوع صورت می پذیرد و می توانید همانند یک انسان واقعی انواع کارهای مختلف را انجام دهید. اگر از علاقه مندان به بازیهای سبک بقا هستید بدون شک A 29 Days با دارا بودن یک گیم پلی اعتیاداور، گرافیک اچ دی و صداگذاری فوق العاده نظرتان را جلب میکند و برای ساعت ها و روزها به گوشی میخکوب تان می کند!

 

A 29 Days Android Games

 

بازی A 29 Days کمتر از 50 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است و توانسته امتیاز عالی 4.9 از 5.0 را کسب کند که ما در اندروید اولین نسخه اش را به همراه مود و دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید.

تغییرات نسخه ی v1.0.0 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی – عرضه و معرفی برای اولی نبار در ایران .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی net.boltfish.days29.google را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید .




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل