Toy Odyssey : The Lost and Found 1.0 - بازی "عروسک ادیسه" اندروید


بازی اندروید, اکشن, 1096 2018-07-04 07:30:38

Toy Odyssey : The Lost and Found یک بازی اکشن – ماجراجویی خارق العاده با ساخت کم نظیر از HIKER GAMES برای اندروید است که ساعت ها پیش با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر شما دوستداران بازیهای خاص را به وجد بیاوریم! Toy Odyssey : The Lost and Found یکی از زیباترین و محبوب ترین بازی های اکشن-پلتفرمر است که ابتدا برای PC عرضه شده بود و حالا قرار است در دل دستگاه اندرویدی تان شما را در دنیای ساخته شده از کابوس دوران کودکی همراه کند! شما در نقش یک شخصیت اسباب بازی به نام Brand ایفای نقش می کنید ؛ کسی که روح تازه ای در وجودش دمیده شده و حالا سعی دارد برای نجات صاحبش Felix در برابر تاریکی تا جایی که توان دارد، مبارزه کند! کابوس ها اولین مشکلات پیش روی او هستند ؛ Brand باید رازش را از سایر اشیای خانه پنهان کند قبل از آن که دیر شود! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای اکشن و ماجراجویی اندروید هستید بدون شک Toy Odyssey : The Lost and Found با طراحی و ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب میکند ؛ آن را امتحان کنید و بگویید ارزش گرفتن چه امتیازی را دارد ؟!
 
Toy Odyssey : The Lost and Found
 
بازی Toy Odyssey : The Lost and Found تا به این لحظه حدود 500 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است و ما در اندروید اولین نسخه خریداری شده و کامل اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی Toy Odyssey : The Lost and Found را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید! در اخر اینکه، این بازی همانند دیگر بازیهای موجود در سایت توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است.
تغییرات نسخه ی V1.0 :
* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی – معرفی برای اولین بار در ایران .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.hikergames.toyodyssey را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا کنید.