دانلود Languinis: Match and Spell 1.55 – بازی پازل اندروید + مود/دیتا


بازی اندروید, پازل و فکری, 1113 2017-12-23 18:42:07

Languinis: Match and Spell v1.55 + Mod – بازی پازل فوق العاده زیبا و سرگرم کننده اندروید همراه دیتا + تریلر – آفلاین
نسخه معمولی + نسخه مود با طلای بی نهایت
امتیاز 4.6 از 5.0 با هزاران رای در گوگل پلی

Languinis: Match and Spell یکی از ززیباترین، محبوب ترین و سرگرم کننده ترین بازی های پازل برای دستگاه های اندرویدی است که توسط استودیوی بازیسازی Tilting Point Spotlight به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده است و پس از تست و اطمینان از سالم بودن تصمیم بر این شد تا در اسرع وقت و برای اولین بار ان را حضور شما دوستداران بازی های فکری و پازل معرفی نماییم. Languinis های دوست داشتنی به کمک شما برای شکست دادن پادشاه ققنوس ها نیاز دارند! پادشاه ققنوس ان ها را اسیر کرده و برای ازادی و شکست دادن ان ها به شما نیاز دارند و شما باید با حل پازل های مختلف و پیش بردن سطوح ان ها را نجات دهید! کمک کردن شما به ان ها با حل پازل های سرگرم کننده مهیا می شود به گونه ای که در 50 مرحله ی متنوع باید سنگ های رنگارنگ و زیبای قیمتی را کنار همدیگر قرار داده و اقدام به حذف ان ها نمایید. انواع دستاوردهای مختلف نیز برای افزایش هیجان بازی در اختیار شما قرار داده می شود که می توانید ان ها را با دقت و سرعت بالای خودتان از آن خود نمایید. گرافیک اچ دی، طراحی منحصر به فرد، کنترلرهای لمسی عالی و پخش موسیقی های زیبا همگی باعث شده است که تمامی کاربرانی که بازی را از گوگل پلی دریافت نموده اند از سازنده تقدیر و تشکر به عمل بیاورند و از بازی به عنوان بهترین و اعتیاداورترین بازی پازل یاد کنند!

برخی از ویژگی های بازی پازل Languinis: Match and Spell اندروید:

* ترکیب رنگ ها و اسپل حروف برای پیش بردن سطوح

* شامل انواع شخصیت های مختلف و دوست داشتنی

* بازی در 12 جزیره مختلف با 50 سطح واقعا چالش برانگیز

* انواع بوسترها و قدرت های یو پی اس برای افزایش هیجان

* ساده برای یا گرفتن و سخت برای حرفه ای شدت

* گرافیک خیره کننده و شخصیت های شایان ستایش

بازی Languinis: Match and Spell هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.6 از 5.0 می باشد که ما در اندروید جدیدترین و اخرین نسخه ان را به همراه نسخه مود و دیتا برای دانلود قرار داده ایم. شما می توانید ابتدا تصاویر و یا تریلری از بازی را مشاهده و در صورت تمایل اقدام به دانلود آن نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.55 :

* بهینه سازی های مختلف + رفع باگ ها

 

دانلود Languinis: Match and Spell - بازی پازل اندروید + مود/دیتا

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را با رمز www.farsroid.com از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی com.spotlight.languinis را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید .