دانلود The Sun: Origin 2.1.5 - بازی اکشن خارق العاده اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, اکشن, 4406 2022-03-07 02:30:12

The Sun: Origin v2.1.5 + Mod – بازی اکشن کنسولی و کم نظیر اندروید
نسخه اصلی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای کاملا افلاین

The Sun: Origin بازی جدید، فوق العاده زیبا و خارق العاده در سبک بازیهای اکشن از استودیوی بازیسازی AGaming+ برای دستگاه های اندروید است که ساعت ها قبل با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای اکشن معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! بازی جالب و خوش ساخت The Sun: Origin در روزگاری جریان دارد که تشعشعات خورشیدی، دمای کره زمین را به شدت افزایش داده و از طرفی دولت طبق معمول بسیار دیر وارد عمل شده و درنهایت نمی تواند مانع انتشار فاجعه در سراسر دنیا شو! از آنجایی که به دست آوردن آب و غذا به مشکلی اساسی در این دنیای پسآخرالزمانی تبدیل شده، همین امر باعث از هم پاشیدن جوامع گذشته شده و آشوب و گرسنگی در همه جا بیداد می کند! از میان همین آشوب و به هم ریختگی، کم کم جوامع مستقل با قوانین مختلف شکل می پذیرد و شخصیت اصلی داستان که شما نقش آن را بر عهده خواهید داشت، میان یکی از همین جوامع متولد شده است! با در دست گرفتن سلاح خود ماجراجویی جدیدتان را اغاز کنید و از داشتن یک بازی اکشن شبیه Fallout لذت ببرید!

 

The Sun Origin Android Games

 

بازی The Sun: Origin بیش از 50.000 فروش داشته و توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را کسب کند و با دانلود ان از اندروید، از اولین کاربران جهانی خواهید بود که تجربه اش می کنید! از ویژگی های بازی The Sun: Origin می توان به دارا بودن گرافیک خیره کننده کنسولی، طراحی فوق العاده با جزئیات بالا و به طور کلی ساخت بی نظیرش اشاره کرد که توسط ما برروی دو گوشی مختلف تست شده و به صورت افلاین و بدون نیاز به اینترنت اجرا شده است!

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی com.agaming.thesun.origin را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید .

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل