دانلود Death Truck Hero - Apocalypse Road 1.11 - بازی اکشن اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 1065 2018-04-10 20:00:25

Death Truck Hero – Apocalypse Road v1.11 + Mod – بازی اکشن جالب و سرگرم کننده اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده اند) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای بدون مشکل و آفلاین

Death Truck Hero – Apocalypse Road بازی جدید و هیجان انگیز در سبک بازیهای اکشن و ماشین سواری از استودیوی Dreamforest Games برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای اکشن معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! داستان کلی بازی از این قرار است که پس از سالها گذشت زمان، انسان ها به دنبال یک ناجی برای نجات جان شان هستند تا بتواند همه زامبی های خونخوار را نابود کند و صلح را به سرزمین برگرداند! هم اکنون در بازی Death Truck Hero – Apocalypse Road شما به عنوان یک ناجی با سوار شدن با کامیون کشنده ی خود، به جنگ با زامبی ها می روید و باید ان ها را یکی پس از دیگری زیر بگیرید و برای بازگرداندن صلح و ارامش به جهان تلاش کنید! انواع کامیون های مختلف در اختیار شما قرار داده میشود که قادرید بر انها سوار شوید و زامبی ها را یکی پس از دیگری سرنگون کنید و ماموریت های متنوعی را پشت سر بگذارید! با پیش بردن ماموریت ها و افزایش پول قادرید سلاح ها و ماشین خود را ارتقا دهید و با قدرت بیشتری زامبی ها را از بین ببرید! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن هستید Death Truck Hero – Apocalypse Road می تواند برای ساعت ها به گوشی میخکوب تان کند!

 

Death Truck Hero - Apocalypse Road

 

بازی Death Truck Hero – Apocalypse Road هیچ دانلودی نداشته و با دانلود ان از اندروید از اولین کاربران جهانی خواهید بود که تجربه اش می کنید! ما نسخه اصلی و مود بازی Death Truck Hero – Apocalypse Road را به صورت جداگانه برای دانلود عرضه کرده ایم که قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی آن را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود کنید.

تغییرات نسخه ی v1.11 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی com.dreamforestgames.deathtruckhero را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید .