Barbarous - Tavern of Emyr 1.2 - بازی تفننی-مدیریتی "میخانه بارباروس" اندروید + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 751 2020-06-11 01:31:44

Barbarous – Tavern of Emyr v1.2 + Mod – بازی سرگرم کننده و چالش برانگیز “میخانه بارباروس” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت + آنلاک شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Barbarous – Tavern of Emyr – میخانه بارباروس یک بازی جالب و مهیج از دسته بازی های تفننی (کژوآل) با المان های مدیریتی از استودیوی هلندی و مطرح GameHouse Original Stories برای دستگاه های اندرویدی است که به شکل رایگان تولید و عرضه شده است. اندروید به عنوان اولین وب سایت ایرانی منتشرکننده این بازی در سطح وب شما عزیزان و علاقه مندان به بازی های مدیریتی و رستوران داری را به دانلود این بازی جذاب و چالش برانگیز دعوت می کند. استودیوی بازی سازی GameHouse به خاطر ساخت و انتشار بازی های معروفی مثل Mortimer Beckett and the Book of Gold ، Sally’s Salon: Kiss & Make-Up ، Fabulous – Angela’s Wedding Disaster و Heart’s Medicine Hospital Heat به شهرت زیادی دست پیدا کرد. این استودیو به خاطر ساخت بازی های فانتزی و اغلب دخترانه طرفداران خاصی دارد اما این بار قصد داریم یک بازی کمی متفاوت تر از این شرکت بازی سازی را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. Barbarous – Tavern of Emyr نام این بازی جالب است که ویژگی ها و خصوصیت های متفاوتی دارد که باعث می شود که این بازی به اندازه زیادی سرگرم کننده و مفرح باشد.

 

Barbarous - Tavern of Emyr

 

بازی Barbarous – Tavern of Emyr داستانی جالب از یک قهرمان باستانی به نام Emyr را روایت می کند. قهرمانی که بعد از سال ها مبارزه برای برقراری صلح، حالا مدت هاست که دیگر کاری برای کارهای قهرمانانه ندارد. به همین خاطر او تصمیم می گیرد تا یک کسب و کار برای خود راه انداخته تا هم سرگرم شود و هم کسب درآمد داشته باشد! او تصمیم میگیرد که یک میخانه و رستوران بسازد و با مدیریت حرفه ای آن، مشتریان زیادی کسب کند. در Barbarous – Tavern of Emyr شما باید به Emyr کمک کنید تا این محل را مدیریت کند و به مشتریان رسیدگی کند. در طول بازی شما به 5 نقطه مختلف می روید و میخانه های مختلفی را مدیریت می کنید. در این بازی می توانید در 60 مرحله سرگرم کننده و البته چالش برانگیز این بازی را دنبال کنید. بازی دارای شخصیت های متعددی است و قسمتی داستانی برای این شخصیت ها در نظر گرفته شده است. در بازی Barbarous – Tavern of Emyr نزدیک به 120 کات سین داستانی وجود دارد که جذابیت خاصی به بازی داده اند. از نظر طراحی ها باید گفت که کلیت بازی Barbarous – Tavern of Emyr درست مثل دیگر بازی های استودیوی GameHouse می باشد. مدل سازی ها به صورت دو بعدی و کارتونی هستند و در کنار آن، از صداگذاری ها و همچنین موسیقی های متن جذابی برای تأثیرپذیری هرچه بیشتر بازی استفاده شده است. اگر از علاقه مندان بازی های مدیریتی و تفننی هستید، بازی میخانه بارباروس را از دست ندهید و همین حالا بعد از مشاهده تریلر ویدئوی معرفی بازی آخرین نسخه آن را به همراه نسخه ای مود شده از این بازی از اندروید دانلود کنید و روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. این بازی تنها در چند روز بیشتر از 50 هزار بار دانلود داشته و موفق به دریافت امتیاز 4.5 از 5.0 شده است.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.gamehouse.barbarous را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.