دانلود OVIVO 1.0.3 - بازی آرکید-پلتفرمر جالب و انتزاعی "اویوو" اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 621 2019-10-15 03:30:31

OVIVO v1.0.3 – بازی آرکید متفاوت و سرگرم کننده “اویوو” برای اندروید + تریلر
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 1.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

OVIVO – اویوو (نام کامل: OVIVO – Black and White Platformer Game) یک عنوان متفاوت و عجیب در سبک بازی های کلاسیک پلتفرمر از دسته آرکید است که تمامیت آن بر پایه موضوعات انتزاعی و استعاره ای از یک دنیای خیالی است. استودیوی قراقستانی Alexandr Vilassak سازنده و منتشرکننده این بازی است که آن را به صورت یک پکیج پولی با قیمت 1.99 دلار در دسترس کاربران اندرویدی سراسر دنیا قرار داده است و ما نیز در این مطلب، آخرین آپدیت نسخه خریداری شده آن را برای دانلود معرفی می کنیم. Alexandr Vilassak یک توسعه دهنده انفرادی است و بازی OVIVO اولین پروژه حرفه ای او می باشد. این بازی از لحاظ طراحی های انتزاعی و مفهومی که دارد، شبیه به بازی هایی همچون KIDS و یا unWorded می باشد. طراحی ها و ویژگی های OVIVO – Black and White Platformer Game آنقدر عجیب و منحصر به فرد هستند که احتمالاً چیزی شبیه به آن را ندیده اید. در این بازی یک یک پلتفرمر سیاه و سفید در دسته بازی های آرکید است، شما در نقش موجودی به نام OVO در دنیایی عجیب و رویایی هستید که همه چیز در آن سیاه و سفید است. مرز مشخصی بین اجسام سیاه با اجسام سفید در این دنیا وجود دارد اما OVO قابلیت تطابق با هر دو رنگ را دارد. این دنیای سیاه و سفید به همان قدر ساده و البته پر رمز و راز است که هنرهای تجسمی و انتزاعی سیاه و سفید اینطور هستند. OVO شروع به سفر به نقاط مختلفی از این دنیای مرموز می کند و سعی دارد رازهای مخفی زیادی را کشف کند.
 
OVIVO - Black and White Platformer Game
 
در بازی OVIVO – Black and White Platformer Game شما باید کنترل شخصیت اصلی را بر عهده گرفته و از مراحل چالش برانگیز که تهدیدات خاصی در آن ها وجود دارد عبور کنید. در واقع شخصیت اصلی باید سمبل های خاصی را جمع آوری کند و خود را به نقاط مشخصی برساند. این سمبل ها و آیتم ها به شما در کشف بخش های بیشتری از داستان بازی کمک می کنند. اما نکته جالب اینجاست که هر بازیکن با توجه به دستاوردهای خود در داخل بازی می تواند برداشتی خاص و منحصر به فرد از ماجرای این بازی داشته باشد! دنیایی که از آن صحبت می کنیم پر از رمز و راز، پیام های مخفی و البته وهم و خیالات زیادی است. بنابراین هرکسی نمی تواند به راحتی در آن دوام بیاورد. همچنین اینکه بتوانید به خوبی با این دنیای سیاه و سفید ارتباط برقرار کرده و آن را درک کنید به قدرت تخیل شما بستگی دارد. در بخش گیم پلی، مکانیزم خاصی برای بازی OVIVO – Black and White Platformer Game در نظر گرفته شده است. تمام محیط بازی به صورت سیاه و سفید می باشد و مرز مشخصی بین این دو رنگ وجود دارد. شخصیت اصلی قابلیت تغییر رنگ و حضور در هر بخش را دارد. با کمک این قابلیت شما باید سعی کنید از مسیرهای درست راه خود را انتخاب کنید و از هرگونه برخورد با تهدیدات، تله ها و چالش های مشابه خودداری کنید. سازنده بازی می گوید در لا به لای اجسام و طراحی های این بازی ده ها تصویر و پیام مخفی نهفته شده است که فقط تعداد کمی از بازیکنان قادر به تشخیص این پیام ها هستند. بازی OVIVO در کنار ویژگی های خاص خود، از صداگذاری ها و به ویژه موسیقی متن خارق العاده ای نیز بهره مند شده است تا تأثیرگذاری آن بیش از پیش محسوس باشد. اگر از بازی های انتزاعی و ابسترکت لذت می برید و دوست دارید جهانی خاص و متفاوت را کشف کنید، همین حالا نسخه خریداری شده OVIVO – Black and White Platformer Game را به صورت تست شده از اندروید دریافت کرده و آن را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. بازی اویوو تا با بیش از 1000 دانلود توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را کسب کند.
تغییرات نسخه ی v1.0.3 :
* اضافه شدن پشتیبانی از پردازشگرهای 64 بیتی
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی ru.izhard را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.