دانلود Loco Loco 1.40 – بازی فوق العاده ایستگاه قطار اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, هیجان انگیز, 1263 2017-12-27 04:28:03

Loco Loco v1.40 + Mod – بازی هیجان انگیز و عالی ایستگاه قطار اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود با ویژگی های ذکر شده به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Loco Loco بازی جدید و منحصر به فرد در سبک بازی های گاه به گاه با گیم پلی اعتیاداور از استودیوی بازیسازی Garoo Games برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و تا به این لحظه بیش از 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و امروز به درخواست کاربران قصد معرفی جدیدترین نسخه ان را به همراه مود برای شما داریم. در این شما از مهندسین خود استفاده می کنید تا یک قطار را به ایستگاه مرکزی هدایت نمایید! به همه نیروی فکری خود نیاز خواهید داشت تا جلوتر از قطار بمانید، مسافران را به مقصد برسانید، و در مسیر خود سکه ها را جمع آوری کنید! هر مرحله یک پازل برای حل است که در آن باید همه مسافران را به مقصد رسانه و حداکثر ستاره‌ها را کسب نمایید! سکه‌ها را جمع آوری کنید تا کارگران و قطارهای خود را با توانایی های خاص ارتقاء دهید! برای جمع آوری حداکثر سکه‌ها در هر محله تلاش کنید و ببینید آیا می توانید رکورد دوستان فیسبوکیتان را بشکنید!؟ اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده، آرامش بخش و به دور از خشونت هستید بدون شک Loco Loco نظر شما را جلب خواهد نمود!

 

دانلود Loco Loco - بازی فوق العاده ایستگاه قطار اندروید + مود + دیتا

 

در بازی Loco Loco کارگران شما پل سازان و اره ها برای بریدن درختان هستند! در بازی قطارهایی وجود دارد که می توانند سکه های شما را دو برابر کنند، سکه ها را جذب نمایند، برای مدت کوتاهی توقف کنند و با استفاده از پیام رادیویی پل ها و تغییر مسیرها را کاهش دهند! از ویژگی های این بازی می توان به مواردی چون گرافیک اچ دی، صداگذاری هیجان آور، گیم پلی اعتیاداور و منحصر به فرد اشاره کرد. هم اکنون در اندروید نسخه معمولی، مود و دیتای بازی برای دانلود قرار داده شده است که می توانید ابتدا تصاویری از بازی را مشاهده کنید و در صورت تمایل به صورت رایگان اقدام به دانلود بازی نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.40 :

* اضافه شدن سطوح جدید + بهینه سازی های مختلف .

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Loco Loco Android Games :

– ابتدا فایل نصبی را دریافت و نصب کنید:

– سپس فایل دیتا را دریافت و از حالت فشرده خارج کنید و در نهایت پوشه ی com.garoogamesptyltd.locoloco را در Android/Obb حافظه داخلی کپی نمایید.

– بازی را اجرا کنید.

 




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل