دانلود Dark Riddle 2 4.5.0 - بازی ماجرایی "معمای تاریک 2" اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 472 2022-07-28 01:45:12

Dark Riddle 2 – Story mode v4.5.0 + Mod – بازی اکشن و ماجراجویانه “معمای تاریک 2” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (سیب بی نهایت + مود منو) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Dark Riddle 2 – Story mode – معمای تاریک 2: بخش داستانی عنوان سومین بازی از سری بازی های معمای تاریک و دومین قسمت از این مجموعه است که بعد از انتشار دو نسخه قبلی یعنی Dark Riddle: Classic و Dark Riddle ساخته و طراحی شد. این بازی نیز مثل قسمت های قبل توسط استودیوی اوکراینی PAGA GROUP ساخته و توسعه یافته است. اندروید همزمان با انتشار نسخه جدید این بازی و بعد از بررسی های مختلف آن را آماده سازی کرده و همراه با یک نسخه مود شده برای شما عزیزان ارائه کرده است. بازی Dark Riddle 2 از نظر ساختار کلی عملاً هیچ تفاوت خاصی با قسمت های قبلی ندارد. ظاهر بازی، گرافیک و سبک گیم پلی بدون تغییر نسبت به قسمت های قبلی به ویژه Dark Riddle 1 بازسازی شده است. حتی شخصیت پردازی های بازی هم مثل قسمت اول هستند. اما تفاوت های بازی به چند چیز کلی مربوط می شود که مهم ترین آن اضافه شدن بخش های جدید، قابلیت های جدید و شخصیت های بیشتر است. از نظر داستانی هم باید گفت که Dark Riddle 2 – Story mode ادامه قسمت قبل است که به نحوی ناتمام باقی مانده بود و حالا در قسمت دوم دنبال شده است که البته در مجموع تغییر خاصی در آن صورت نگرفته است.

 

Dark Riddle 2

 

در بازی Dark Riddle 2 – Story mode بخش های جدیدی به بازی افزوده شده است. سازنده بازی می گوید در این قسمت به جز مأموریت های اصلی، مأموریت های فرعی متعددی در طول بازی قابل انجام است. همچنین پازل های بازی هم افزایش داشته و برخی از آن ها مکانیزم های جدیدی دارند. برای مثال در قسمت دوم می توانید مأموریت های جدیدی مثل رساندن بسته های پستی به همسایه ها را انجام دهید. همچنین در این قسمت شما می توانید سوار ماشین یا تراکتور شوید و مراحلی تفننی را با آن ها انجام دهید. اما مأموریت اصلی شما همچنان همان مأموریت قبلی است. شما باید خانه همسایه مشکوک خود را بررسی کنید و سر از مخفی کاری های او در بیاورید. به محض ورود به خانه همسایه باید مراقب باشید تا او شما را نبیند. در بازی Dark Riddle 2 – Story mode شما می توانید از سلاح های فانتزی مثل شوکر الکتریکی، سلاح منجمدکننده یا حتی با پرتاب سیب شخصیت منفی بازی را برای مدتی متوقف کنید تا فرصت کافی برای فرار داشته باشید. شما باید با انجام پازل ها و معماهای متنوع و پیدا کردن آیتم های گوناگون مراحل بازی را دنبال کنید. سیستم راهنمایی های بازی در Dark Riddle 2 – Story mode نیز بهینه تر شده و شما می توانید هم به صورت نوشتاری مأموریت خود را متوجه شوید و هم با کمک یک فلش سبز مسیری که باید دنبال کنید را پیدا کنید. بازی Dark Riddle 2 – Story mode از نظر گرافیکی و گیم پلی درست مثل قسمت قبل در سبک اول شخص بوده و شما می توانید در اطراف این شهر کوچک به صورت آزادانه گشت و گذار کنید. برای دانلود آخرین نسخه این بازی می توانید به قسمت دانلودباکس اندروید بروید و از طریق لینک های مستقیم این بازی را به شکل رایگان دانلود نمایید.

ویژگی نسخه مود شده:

  1. سیب های بی نهایت
  2. قابلیت فعالسازی Stupid bot (دشمن به شما حمله نمی کند) از طریق گزینه های MOD Menu
  3. قابلیت آنلاک کردن تمام اسکین ها از طریق گزینه های MOD Menu (توجه کنید برای فعالسازی اسکین ها باید حتماً یکی از اسکین ها را خریداری کنید تا بقیه آنلاک شوند.)

نکته: برای فعال کردن مود منو باید دسترسی Draw Over Other Apps یا Display Over Other apps را در اولین اجرای نسخه مود شده به بازی بدهید.