Ace Attorney Investigations - Miles Edgeworth 1.00 - بازی اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 1161 2018-04-09 02:30:23

Ace Attorney Investigations – Miles Edgeworth v1.00 – بازی ماجراجویی فوق العاده وکیل مدافع اندروید همراه دیتا + تریلر
قیمت 11.99 دلار و امتیاز 4.7 از 5 در گوگل پلی – معرفی برای اولین بار در ایران
تست شده با اجرای آفلاین

Ace Attorney Investigations – Miles Edgeworth سری جدیدی از بازی معروف “وکیل عالی” از استودیوی مطرح CAPCOM برای دستگاه های اندروید است که با تخفیف چند درصدی ساعت ها قبل با قیمت 11.99 دلار در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر شما دوستداران بازیهای داستانی را به وجد بیاوریم! در بازی سرگرم کننده ی Ace Attorney Investigations شما باید به Miles Edgeworth کمک کنید تا بتواند با پیدا کردن سرنخ ها به حقایق مهمی پی ببرد و در دادگاه علیه اظهارات استفاده کند! همانند سری های قبل بازی Ace Attorney برای جمع آوری سرنخ ها باید با شخصیت های مختلف ملاقات و صحبت کنید و با زیرکی خود به موارد مهمی پر ببرید! همانند بازی معروف Ace Attorney: Dual Destinies شما در این بازی نیز بیشتر به انجام ماجراجویی  و پیدا کردن سرنخ ها با انجام صحبت با افراد می پردازید و به طور کلی اگر به دنبال یک بازی فوق العاده برای تقویت مکالمه و هوش هستید بدون شک Ace Attorney Investigations – Miles Edgeworth با دارا بودن یک داستان فوق العاده زیبا، گیم پلی اعتیاداور و ساخت عالی بهترین گزینه برای انتخاب و تجربه است!

 

Ace Attorney Investigations - Miles Edgeworth

 

بازی Ace Attorney Investigations – Miles Edgeworth هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز عالی 4.7 از 5.0 است و حدود هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است که ما در اندروید اولین نسخه اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. بازی Ace Attorney Investigations – Miles Edgeworth توسط ما تست شده و بدون مشکل اجرا گردیده است.

توجه : برای انجام این بازی نیاز به دانستن زبان انگلیسی است .

تغییرات نسخه ی v1.00 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی jp.co.capcom.kenji1en را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید و لذت ببرید!