Bridge Another World: Gulliver Full 1.0.0 - پلی به دنیایی دیگر: گالیور


بازی اندروید, پازل و فکری, 424 2021-09-30 02:45:13

Bridge Another World: Gulliver v1.0.0 – بازی معمایی و ماجراجویانه “پلی به دنیایی دیگر: گالیور” برای اندروید
عرضه نسخه آنلاک شده، کامل و فول بازی توسط فارس روید
تست شده با اجرای آفلاین

Hidden Objects – Bridge Another World: Gulliver – اشیاء مخفی: پلی به دنیایی دیگر: گالیور یکی دیگر از بازی های مجموعه Hidden Objects – Bridge Another World در سبک بازی های پازلی و معمایی از دسته عناوین ماجرایی است که در قالب یک بازی رایگان در گوگل پلی منتشر شده و در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. این بازی به وسیله استودیوی قبرسی Friendly Fox Studio سازنده و صاحب امتیاز این فرانچایز ساخته و منتشر شده است. این بار نیز برای اولین بار در ایران اقدام به معرفی و انتشار یک بازی دیگر برای شما عزیزان کردیم و آخرین نسخه آن را به شکل آنلاک شده و کامل تقدیم شما دوستان می کنیم. از دیگر بازی های عرضه شده در این مجموعه می توان بازی هایی مثل Bridge to Another World: Glass یا Living Legends: Uninvited Guests را نام برد که پیش تر در مطالب دیگری از سایت اندروید خدمتتان معرفی کرده بودیم و حالا در این مطلب قصد معرفی و انتشار یک بازی دیگر از این مجموعه جذاب و ماجرایی را داریم. در ادامه با معرفی بازی پلی به دنیایی دیگر: گالیور همراه اندروید باشید.

 

Hidden Objects - Bridge Another World: Gulliver

 

Hidden Objects – Bridge Another World: Gulliver درست در سبک دیگر بازی های همین مجموعه ساخته شده است. داستان بازی به یک مجسمه به ظاهر عادی مربوط می شود که از زمان پیدا شدن آن توسط شما، اتفاقات عجیبی در اطراف شما رخ می دهد. شخصیت اصلی بازی بعد از پیدا کردن این مجسمه خواب های عجیبی می بیند و برای یافتن پاسخ این خواب ها و اتفاقات شروع به جستجو و جمع آوری مدارک مختلف می کند اما در همین حین او بدون اینکه متوجه شود از طریق یک پورتال وارد دنیایی اسرارآمیز و فانتزی می شود. ساکنین این دنیای اسرارآمیز انسان هایی کوچک هستند و شما از دید آن ها یک هیولای بزرگ هستید! درواقع این بخش از داستان بازی Hidden Objects – Bridge Another World: Gulliver از روی ماجراجویی های معروف شخصیت گالیور (Gulliver) اقتباس شده است. در حقیقت شما وارد همان دنیایی شده اید که شخصیت گالیور نیز به آن جا رفته و حالا شما باید در این سرزمین ناشناخته و عجیب باید سعی کنید تا گالیور را پیدا کنید چون او احتمالاً تنها کسی است که می تواند به شما کمک کند. در طول این ماجراجویی شما باید پازل ها و معماهای گوناگونی را که از نوع اشیاء مخفی (Hidden Objects) هستند حل کنید و قدم به قدم داستان بازی را دنبال کنید. بازی Hidden Objects – Bridge Another World: Gulliver همینک به شکل رایگان از دانلودباکس اندروید قابل دریافت است. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های بازی می توانید ویدئوی تریلر معرفی و یا تصاویر اسکرین شات این بازی را مشاهده کنید و سپس آن را از طریق لینک های مستقیم به صورت رایگان و تست شده دریافت کنید. شما همچنین می توانید از طریق قسمت نظرات در انتهای همین مطلب، نظر خود را در مورد این بازی با ما و دیگر کاربران اندروید به اشتراک بگذارید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.ffsvideogames.btaw6 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.