دانلود Let Them Come 1.0.51 – بازی اکشن خارق العاده “بذار بیان” اندروید + دیتا


بازی اندروید, اکشن, 1156 2018-01-11 18:20:49

Let Them Come v1.0.51 – بازی اکشن و تیراندازی فوق العاده مخصوص اندروید همراه دیتا
قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی – نسخه کامل بازی تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای افلاین

Let Them Come بازی جدید، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن و تیراندازی با گیم پلی اعتیاداور از استودیوی بازیسازی Versus Evil برای اندروید است که ساعت ها پیش با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Let Them Come شما در نقش کارکتر اصلی قرار است به ایفای نقش بپردازید ؛ شما کسی هستید که به عنوان یک قهرمان در یک سفینه فضایی قرار گرفته اید تا با انبوهی از دشمنان به مبارزه بپردازید و ان ها را از بین ببرید! بیگانگان با اهداف شوم خود قصد رسیدن به هدف شان را دارند و شما باید مانع از رسیدن ان ها به هدف شان شوید! بیگانگان به سمت شما حمله ور میشوند و شما باید با سلاح های مختلفی که در دسترس تان است ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید! سرعت عمل شما در بازی Let Them Come حرف اول را میزند و اگر کمی کند باشید سریعا بازنده خواهید بود! گرافیک بازی Let Them Come به صورت پیکسلی طراحی شده است و اما گیم پلی اعتیاداورش نظر هرکسی را به خود جلب میکند! اگر از علاقه مندان به بازیهای تیراندازی و شوتر اندروید هستید بدون شک Let Them Come با ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب میکند.

 

Let Them Come

 

بازی Let Them Come کمتر از 100 فروش داشته و توانسته امتیاز کامل 5.0 از 5.0 را کسب کند که ما در اندروید اولین نسخه خریداری شده و کامل ان را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید.

تغییرات نسخه ی v1.0.51 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع باگ های بازی .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– اول فایل نصبی را نصب کنید.

– دوم فایل دیتا را از حالت فشرده خارج و پوشه com.companyname.LetThemCome را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– در اخر بازی را اجرا کنید.