Drift Ride 1.52 - بازی ماشین سواری و ریسینگ "مسابقه دریفت" اندروید + مود


بازی اندروید, مسابقه ای, 2335 2021-08-20 01:45:16

Drift Ride v1.52 + Mod – بازی ریسینگ هیجان انگیز مسابقه دریفت اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Drift Ride نام یک بازی در ژانر مسابقه ای است که توسط استودیو بازی سازی By DOCrip برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. Drift Ride اساساً یک بازی مسابقه ای دریفت است. ژانر مسابقه ای ژانری است که خیلی زود در میان گیمر ها محبوب شد و مورد استقبال قرار گرفت. بازی های این ژانر معمولاً در دو ساب ژانر آرکید و شبیه سازی عرضه می شوند و هر کدام از این ساب ژانر ها هم طرفداران خاص خودشان را دارند. Drift Ride یکی از بازی‌ های مستقل موفق و خلاقانه و جاه طلبانه مارکت اندروید است که نفس تازه ای برای روح ژانر مسابقه ای به حساب می آید. در این بازی مسابقه ای آرکیدی، همه چیز در مورد دریفت کشیدن است. دریفت‌ هایی جذاب و خیره‌ کننده که ساییده شدن لاستیک روی آسفالت جاده ها را لذت بخش می کنند. در Drift Ride شما در نقش یک راننده بسیار ماهر هستید که در جاده ها به انجام دریفت می پردازد و همزمان با رقیبانش رقابت می کند و سعی می کند جایگاه های برتر رقابت ها را از آن خود کند. برای انجام این کار، شما می توانید از انواع و اقسام ماشین های گوناگون استفاده کنید و رقابت های باشکوهی را تجربه کنید. جاده های گوناگونی در این بازی وجود دارد که هر کدام از آنها دارای شرایط آب و هوایی مختلفی هستند و لذت رانندگی در روز و شب را به شما هدیه می دهند. بنابراین،‌ اگر شما هم به کشیده شدن لاستیک های ماشین ها روی آسفالت علاقه دارید و خودتان را یک شعبده باز در زمینه دریفت و عبور کردن از پیچ و خم های جاده ها می دانید، این بازی دقیقاً برای شما ساخته شده است!

 

Drift Ride

 

Drift Ride یکی از عناوین بسیار عالی در ژانر مسابقه ای است. این بازی دارای حالت های زیادی است، اما جذاب ترین و هیجان انگیز ترین حالت آن حالت مسابقه ای است. جایی که شما باید با رقیبان تان مسابقه دهید و چپ و راست از بین ماشین ها لایی بکشید و دریفت کنید و آنقدر خطرناک رانندگی کنید که بازی به شما پاداش بدهد. بله،‌ درست است. هرچه در این بازی بیشتر دریفت بکشید و بیشتر خطرناک از کنار ماشین ها عبور کنید پاداش بیشتری دریافت می کنید. این شاید در دنیای واقعی بدآموزی داشته باشد، اما مطمئنا برای یک بازی موبایلی شگفت انگیز است. ویژگی شگفت انگیزتری که در این بازی وجود دارد میزان واقع گرایانه بودن رانندگی آن است. علاوه بر داشتن حالت های مختلف زاویه دید، این بازی دارای یک فیزیک عالی و واقعگرایانه است و تجربه یک رانندگی واقعی را برای شما به ارمغان می آورد. گیم پلی بازی عملکرد خوبی دارد. کنترل ماشین ها کاملاً روان و بدون نقص است و تاثیر هر تغییری که در ماشین می دهید را می توانید احساس کنید و گیم پلی آرکید گونه بازی به هیچ عنوان اغراق شده نیست و کاملاً طبیعی است. ضمن اینکه هر ماشین هم استایل رانندگی و هندلینگ خاص خودش را دارد که این در نوع خودش واقعاً ستودنی است. Drift Ride در زمینه ماشین ها و آیتم های شخصی سازی خلاقیت های زیادی به خرج نداده است اما از لحاظ گرافیکی و جلوه های بصری و مدل سازی ماشین ها واقعاً عالی عمل کرده است و استایل خاص و منحصر به فرد Drift Ride این بازی را به یکی از درخشان ترین بازی های مارکت اندروید تبدیل کرده است و ما قطعاً پیشنهادش می کنیم. Drift Ride توانسته امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اندروید قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.carxtech.driftride را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.