دانلود Car Parking Pro 0.3.4 - بازی شبیه سازی پارک حرفه ای ماشین + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 593 2021-08-19 01:32:11

Car Parking Pro v0.3.4 + Mod – بازی ماشینی و شبیه سازی “پارک حرفه ای ماشین” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول زیاد + حذف تبلیغات) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Car Parking Pro – پارک حرفه ای ماشین که نام کامل آن Car Parking Pro – Car Parking Game & Driving Game است، یک عنوان دیگر از بازی های ماشینی و جذاب استودیوی ترکیه ای Tiramisu سازنده سری بازی های محبوب Drift Max است که در سبک شبیه سازی رانندگی با ماشین ساخته و به صورت رایگان عرضه شده است. اگر با این استودیو و بازی های معروف آن آشنا باشید حتماً می دانید که بیشترین تمرکز این توسعه دهنده روی ساخت بازی های ماشینی با محوریت شبیه ساز رانندگی در سبک و سیاق های مختلف است. بعد از ارائه چند بازی ماشینی، استودیوی Tiramisu با ساخت بازی Car Parking Pro – Car Parking Game & Driving Game قدمی نسبتاً متفاوت تر در زمینه ساخت بازی های شبیه ساز برداشت. این بازی همانطور که از نامش مشخص است یک بازی شبیه ساز رانندگی و پارک کردن ماشین ها است که در کنار چالش های سخت و حرفه ای، می تواند مدت ها شما را سرگرم کند. پس اگر از علاقه مندان به بازی های ماشینی، رانندگی و شبیه سازی هستید با اندروید در معرفی و بررسی کلی این بازی خوش ساخت و جذاب همراه شوید.

 

Car Parking Pro - Car Parking Game & Driving Game

 

Car Parking Pro – Car Parking Game & Driving Game از آن دست بازی هایی است که با الگوبرداری صحیح از بازی های موفق و درس گرفتن از اشتباهات بازی های ناموفق، به یک بازی تکامل یافته و تقریباً بی نقص در سبک بازی های شبیه ساز رانندگی تبدیل شده است. در این بازی که مهم ترین اصل آن چالش های پارک کردن خودروهای گوناگون در شرایط خاص و متنوع است، شما باید به صورت حرفه ای در هر مرحله از بازی ماشین ها را در مکان مشخص شده پارک کنید. برای پارک کردن ماشین ها می توانید به صورت آزادانه و با ابتکار عمل خودتان اقدام کنید. شاید در ابتدا کمی روند گیم پلی بازی سخت و پیچیده به نظر برسد اما بعد از چند مرحله به خوبی می توانید راهکارهای گوناگون بازی Car Parking Pro – Car Parking Game & Driving Game را کشف کنید. در بازی پارک حرفه ای ماشین انواع و اقسام ماشین های شهری، اسپرت و حتی اتوبوس ها، کامیون ها و … وجود دارند که امکان خرید، شخصی سازی، ارتقاء و سفارشی کردن آن ها نیز وجود دارد. کلیت بازی به صورت مراحل انفرادی و تک نفره در بخش های مختلفی مثل بخش اصلی و مرحله ای یا Career Mode و بخش چالش برانگیز Impossible Mode در 5 فصل مختلف دنبال می شود. سازنده بازی با ارائه یک ویدئوی تریلر معرفی به خوبی ویژگی های گرافیکی و گیم پلی بازی را نمایش داده است و ما نیز توصیه می کنیم برای آشنایی کامل با ویژگی های کلی بازی این ویدئو را مشاهده کنید. در نهایت و در صورت تمایل برای دریافت این بازی کافیست به قسمت دانلود باکس اندروید مراجعه کرده و از طریق لینک های مستقیم سایت این بازی را به صورت رایگان و تست شده دانلود نمایید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.Tiramisu.CarParkingGamePro را در Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.