Ages of Rock 1.0 - بازی پازلی جالب و سرگرم کننده "قرون سنگی" اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 627 2019-07-03 01:45:06

Ages of Rock v1.0 – بازی سرگرم کننده و پازلی قرون سنگی برای اندروید همراه دیتا
نسخه کامل و خریداری شده بازی با قیمت 1.49 دلار تقدیم به شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

Ages of Rock – قرون سنگی نام یک بازی متفاوت و جالب در سبک بازی های پازلی است که با قیمت 1.49 دلار از طرف استودیوی Richard Games توسعه داده و برای دانلود عرضه شده است و ما مثل همیشه به عنوان اولین وب سایت ایرانی این بازی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این بازی در حقیقت یک تقلید بی چون و چرا و یک اقتباس از سری بازی های Rock of Ages است که سازنده آن شرکت بازی سازی ACE Team Software S.A. و منتشر کننده آن شرکت ATLUS USA بودند. حالا Richard Games هندی با یک تقلید تقریباً کامل و همه جانبه، به نوعی نسخه پورت شده و موبایلی این مجموعه از بازی ها را تولید و منتشر کرده است. حتی نام این بازی هم از روی سری بازی های Rock of Ages انتخاب شده است. اگرچه چنین حرکتی هویت یک شرکت بازی سازی را تحت الشعاع قرار می دهد، اما با این حال نمی توان از جذابیتی که بازی دارد چشم پوشی کرد. در واقع تلاش استودیوی Richard Games این بوده که کاربران بتوانند تجربه ای مشابه و بسیار نزدیک به بازی اورجینال را در گوشی یا تبلت اندرویدی خود داشته باشند. بازی Ages of Rock در واقع یک بازی هنری از دوران تمدن سنگی و شکوهمند انسان ها می باشد. دورانی که مجسمه های سنگی غول آسا از قهرمانان و اساطیر افسانه ای ماهیت بشریت را تشکیل می داد. در این بازی شما در نقش سنگ ها می باشید و باید در رقابت ها و مسابقات مختلفی نقش آفرینی کنید. به عبارت دیگر باید گفت که بازی Ages of Rock به نوعی یک مجموعه بازی های رقابتی و پازلی در مورد سنگ های بزرگ و گرد است! این رقابت ها شامل مسابقات و چالش های فکری و فیزیکی متعددی می شوند.
 
Ages of Rock
 
طراحی های بازی به شکل خیلی خوبی انجام شده اند و گرافیک مناسبی برای این بازی در نظر گرفته شده است. فضاها و مکان های بازی Ages of Rock در سبک هنر سورئال طراحی شده اند و به نظر می رسد دنیایی که این بازی در آن جریان دارد با دنیای ما تفاوت داشته و به یک دنیای اساطیری و تخیلی مربوط می شود. برای واقع گرایانه بودن این بازی تلاش زیادی صورت گرفته است. قوانین فیزیکی زیادی در روند این بازی دخیل هستند و برای کسب موفقیت در پازل ها و رقابت های Ages of Rock باید به این نکته توجه زیادی داشت. البته این بازی توسط یک استودیوی کاملاً ناشناخته تولید شده است و مسئله پولی بودن بازی نیز باعث شده تا روند دانلود و افزایش مخاطبین آن با سرعت خیلی کمتری دنبال شود. به همین خاطر و چون این بازی در مراحل اولیه ساخت خود می باشد، هنوز بازخوردهای لازم از سمت مخاطبین برای این بازی اعلام نشده است. باید صبر کرد و دید که واکنش کاربران به این بازی و این الگوبرداری تمام و کمال چیست! حجم بالای دیتای بازی نشان می دهد با یک بازی پرجزئیات رو به رو هستیم. اگر مایل به نصب و امتحان بازی Ages of Rock هستید، می توانید در ادامه نسخه نهایی بازی را به صورت رایگان و تست شده از اندروید دانلود کنید.
تغییرات نسخه ی v1.0 :
* انتشار اولین نسخه بازی در گوگل پلی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Ages of Rock :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.iogamesfree.ageofrock را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل