دانلود MT: Nightsville Horror Full 1.0.0 - بازی فکری "ترس شب" اندروید + دیتا


بازی اندروید, هیجان انگیز, 1300 2018-04-02 19:00:25

Mystery Trackers: Nightsville Horror (Full) v1.0.0 build 4 March – بازی فکری و ماجرایی “دنبال کننده رمز و راز” اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه پولی و کامل (FULL) بازی به ارزش 3.99 دلار برای شما
تست شده با اجرای آفلاین

MT: Nightsville Horror Full بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های فکری، ماجراجویی و هیدن آبجکت از استودیوی بازیسازی معروف Big Fish Games برای اندروید است که با قیمت 3.99 دلار در پلی استور به فروش می رود و به درخواست کاربران تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه ی ان که مربوط به 4 مارس می باشد را برای اولین بار حضور شما دوستداران بازی های بیگ فیش گیمز و ماجراجویی معرفی نماییم. داستان بازی را اینگونه از زبان سازنده بیان می کنیم: “در شهر فردی وجود دارد که شبانه در شهر وحشت را به مردم القا می کند… او با ترساندن بچه ها و دزدیدن ان ها اسایش مردم شهر را از آن ها سلب کرده است و در این میان کسی می بایست برای پی بردن به حقیقت و پیدا کردن این فرد دست به کار شود! هم اکنون شما در نقش یک کارآگاه می بایست ماجراجویی جدید را برای پی بردن به راز و رمزهای این موضوع آغاز کنید و …! ” بازی همانند دیگر بازی های بیگ فیش گیمز عالی طراحی شده است و از ویژگی های بارز ان می توان به مواردی چون گرافیک اچ دی، صداگذاری هیجان انگیز، صحنه های متنوع اشیاء پنهان، مینی گیم های چالش برانگیز و کنترلرهای لمسی عالی اشاره کرد!

 

دانلود MT: Nightsville Horror Full - بازی فکری "ترس شب" اندروید + دیتا

 

بازی MT: Nightsville Horror Full مدت ها قبل در گوگل پلی عرضه شده بود که دارای باگ ها و مشکلات فراوانی بوده و سازنده در تاریخ 4 مارس (دو روز پیش) آپدیت پیش رو عرضه کرد و مشکلاتش را رفع نموده به طوری که ما بازی رو برروی اندروید 5 بدون مشکل اجرا کردیم. از ویژگی های بازی که در گوگل پلی ذکر شده است، می توان به مواردی چون پیدا کردن هزاران شیء پنهان برای نزدیک شدن به حقایق، کشف داستان بازی برای دریافت جوایز منحصر به فرد، بازی در نقش OWL MAN برای پیش بردن داستان بازی، گرافیک اچ دی خیره کننده با پخش موسیقی های زیبا و …. اشاره کرد. همانطور که ذکر کردیم این بازی حدود چهار دلار ارزش دارد که ما در اندروید نسخه پولی و کامل ان را به همراه دیتا و 100% رایگان در اختیار شما قرار می دهیم. شما می توانید ابتدا تصاویر و تریلری از بازی را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به دانلود بازی نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.0.0 :

* رفع باگ و مشکلات نسخه اول بازی.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی MT: Nightsville Horror Full :

– ابتدا فایل apk را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.bigfishgames.mtnhgoogfull را در مسیر  Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.

 




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل