Bomb Squad Academy 1.1.6 - بازی پازل خنثی سازی بمب اندروید + مود


بازی اندروید, پازل و فکری, 1241 2019-01-18 02:45:16

Bomb Squad Academy v1.1.6 + Mod – بازی پازل و فکری جالب خنثی کردن بمب اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Bomb Squad Academy یک بازی پازل – فکری فوق العاده زیبا و سرگرم کننده از استودیوی بازیسازی Systemic Games, LLC برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست! همانطور که شاید خود از عنوان انتخابی این صفحه پی برده باشید، در بازی Bomb Squad Academy وظیفه ی شما نجات جهان با خنثی سازی بمب ها در زمان مشخص شده است! وظیفه ی شماست که بتوانید در مدت زمان محدود نحوه کارکرد بردهای موجود را یاد بگیرید و با دستکاری دکمه ها و دیگر آیتم های موجود در صفحه بمب ها را خنثی کنید و از نابودی جهان جلوگیری کنید! با پیشروی در بازی و پشت سر گذاشتن ماموریت ها، آیتم های مربوط به هر برد نیز افزایش می یابد و برای خنثی سازی بمب نیاز است که اجزای سازنده برد را شناسایی کنید، اتصالات را درک کنید و یاد بگیرید مدار چطور کار میکند ؛ کوچکترین اشتباه باعث منفجر شدن بمب و نابودی جهان می شود! اگر به دنبال یک بازی پازل خاص برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید بدون شک Bomb Squad Academy نظرتان را جلب میکند.
 
Bomb Squad Academy
 
بازی Bomb Squad Academy تا به امروز +1000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را کسب کند که ما در اندروید جدیدترین و آخرین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در اخر اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلودش از سرورهای پرسرعت سایت بکنید.
توجه : برای باز شدن مراحل پس از پشت سر گذاشتن مراحل اموزشی، به صفحه اصلی برگردید و با کلیک برروی Level Select و سپس unlock full version بازی را آنلاک کنید.
تغییرات نسخه ی V1.1.6 :
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی