دانلود Agony 1.0 - بازی داستانی جالب و هیجان انگیز "عذاب" اندروید + دیتا


بازی اندروید, ماجراجویی, 407 2021-07-10 19:45:08

Agony v1.0 – بازی آرکید-اکشن بسیار سرگرم کننده “هلیکوپتر جهنمی” برای اندروید
نسخه خریداری شده و Full بازی با قیمت 0.99 دلار
تست شده با اجرای آفلاین

Agony – عذاب عنوانی از یک بازی خوش ساخت و جالب در سبک ماجراجویانه از استودیوی روسی KishMish Games است که در دو نسخه رایگان (Demo) و پولی (Full) با قیمت 1 دلار عرضه شده و در گوگل پلی برای کاربران اندرویدی سراسر جهان در دسترس قرار گرفته است. اندروید به درخواست شما عزیزان و برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به تهیه، بررسی و آماده سازی نسخه پولی و خریداری شده بازی کرده و آن را به صورت انحصاری برای شما عزیزان تدارک دیده است. بازی Agony یک عنوان کاملاً دیالوگ محور و به اصطلاح رمان بصری (Visual Novel) است. این سبک از بازی ها چند سالی است که حسابی رواج یافته و بین هواداران بازی های ماجرایی جایگاه خیلی ویژه ای پیدا کرده اند. دلیل اصلی این محبوبیت این است که این سبک از بازی ها از هر نوع سبک دیگری ماجرایی تر و داستان محورتر هستند و همین مسئله باعث می شود تا علاقه مندان به آثار هنری ماجرایی به خصوص داستان های جنایی، اسرارآمیز و ترسناک حسابی از این بازی ها لذت ببرند. استودیوی KishMish Games یکی از توسعه دهندگان خلاق در این زمینه است که تا کنون با ساخت و انتشار دو بازی در این زمینه قدم مهمی برداشته است. بازی قبلی این استودیو Sixtieth Kilometer نام داشت که در سال 2016 عرضه شده بود.

 

Agony

 

بازی Agony بعد از محبوبیت بازی Sixtieth Kilometer توسعه یافت و با بهبودهایی جزئی در بخش داستان و دیالوگ ها، یک بازی جذاب دیگر در این زمینه شناخته شد. این بازی برخلاف خیلی دیگر از عناوین مشابه که دارای افکت های بصری زیاد و حتی طراحی ها و مدل سازی های سه بعدی هستند نیست و محتوای گرافیکی آن بسیار ساده و کارتونی هستند تا یک بار دیگر سازنده بازی تأکید کند که تمرکز اصلی آن روی بخش دیالوگ ها خلاصه شده است. البته این به این معنی نیست که بازی Agony هیچ چیزی در این زمینه برای ارائه ندارد! تصاویر پس زمینه بسیار عالی، شخصیت های مختلف و از همه این موارد مهم تر، موسیقی های متن شنیدنی و تأثیرگذار از دیگر مزایا و ویژگی های این اثر هنری هستند. داستان جذاب و هیجان انگیز این بازی به یک زوج جوان مربوط است که زمانی که به برای یک پیاده روی ساده به بیرون می روند توسط چند سارق مورد حمله قرار می گیرند و دست به فرار می زنند. بعد از کمی تعقیب و گریز، این زوج جوان برای گم کردن سارقین یک تونل زیرزمینی پیدا می کنند و وارد آن می شوند. درست چند لحظه بعد از اینکه آن ها بالاخره از شر سارقین خلاص می شوند، متوجه می شوند که آن ها نه به یک تونل یا فاضلاب، بلکه وارد یک مقبره (کاتاکومب) بزرگ زیرزمینی می شوند که سکوت و تاریکی در آن حکمرانی می کند. آن ها قادر به خروج از جایی که وارد شده اند نیستند و راهی به جز طی کردن راهروهای طولانی و ترسناک این مکان نفرین شده ندارند! در طول بازی Agony شما شخصیت های مختلفی را ملاقات خواهید کرد. وظیفه اصلی شما انتخاب گزینه مورد نظر از بین دیالوگ های قابل انتخاب است. دقت کنید که انتخاب های شما یعنی تصمیم شخصیت اصلی بازی و این تصمیمات به طور مستقیم در روند داستانی تأثیرپذیر هستند. برای کشف این داستان مهیج و دلهره آور و البته خلاقانه و مجذوب کننده همین حالا می توانید از بخش دانلودباکس اندروید آخرین نسخه پولی بازی عذاب را به شکل رایگان از سرورهای پرسرعت سایت دانلود کنید.

نکات تکمیلی:

  • این بازی مدت هاست که آپدیت نشده و به همین خاطر ممکن است روی اندرویدهای بالاتر از 11 به درستی نصب و اجرا نشود.
  • در اولین ورود به بازی زبان پیش فرض روی روسی تعیین شده است. کافیست از قسمت بالا سمت چپ روی گزینه English بزنید تا زبان بازی انگلیسی شود.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.kishmish.agonyfull را در Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.