Queen's Quest 4: Sacred Truce Full 1.3 - بازی اشیاء مخفی اندروید!


بازی اندروید, ماجراجویی, 1658 2018-06-06 08:05:47

Queen’s Quest 4: Sacred Truce Full بازی جدید، جالب و فوق العاده زیبا با طراحی و ساخت فوق العاده در سبک بازیهای معمایی، اشیاء مخفی و پازل برای اندروید است که به صورت رایگان توسط استودیوی بازیسازی Artifex Mundi عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم نسخه کامل اش را برای اولین بار در ایران در اختیارتان قرار دهیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! داستان کلی بازی Queen’s Quest 4: Sacred Truce Full در مورد به وجود آمدن یک اختلاف میان انسان ها و الف هاست، پنج پادشاهی که به خوبی در کنار هم زندگی میکردند و حالا قدرتی مرموز قصد انداختن درگیری میان ان ها را دارد و این میان شما در نقش کارکتر اصلی باید هدف اصلی تان را ایجاد صلح میان ان ها قرار دهید! ده ها معما و پازل مختلف را یکی پس از دیگری حل کنید و صدها آیتم و شیء مخفی را پیدا کنید و داستان را پیش ببرید! ماجراجویی شما در انواع مکان ها و محیط های مختلف صورت می پذیرد، طراحی فوق العاده مکان ها با جزئیات زیادشان حیرت شما را بر می انگیرد! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای ماجراجویی و اشیاء مخفی هستید بدون شک Queen’s Quest 4: Sacred Truce Full نظرتان را جلب میکند!
 
Queen's Quest 4: Sacred Truce Full
 
بازی Queen’s Quest 4: Sacred Truce Full تا به امروز ده ها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و از محبوب ترین بازیهای دسته بندی ماجراجویی به شمار می رود! همانطور که در ابتدای توضیحات گفته شده، بازی به صورت رایگان با پرداخت درون شبکه ای در گوگل پلی عرضه شده است ؛ مقدار کمی از بازی را به صورت رایگان پشت سر می گذارید و برای پیشروی باید 6.99 دلار پرداخت کنید تا بتوانید ادامه بازی را پیش ببرید … اما … ما در اندروید نسخه پرداخت شده و کامل بازی را به همراه دیتای کامل برای دانلود عرضه کرده ایم که به پرداخت نیازی ندارد و به صورت رایگان می توانید ابتدا تا انتهای ان را بدون نیاز به پرداخت پشت سر بگذارید!
تغییرات نسخه ی V1.3 :
* برای این نسخه در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است .
 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.artifexmundi.queensquest4.gp.free را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.
– در نهایت بازی را اجرا نمایید.