Inked 1.35 - بازی پازلی-ماجرایی زیبا و دوست داشتنی دنیای جوهری اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 491 2021-04-30 07:30:32

Inked v1.35 – بازی پازلی و معمایی”دنیای جوهری” برای دستگاه های اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 1.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Inked – دنیای جوهری یک بازی زیبا و خوش ساخت از استودیوی هنگ کنگی Nuverse است که اولین نسخه آن در آوریل 2018 برای پلتفرم PC از طریق فروشگاه استیم منتشر شد و بعد از گذشت نزدیک به سه سال، سازنده آن تصمیم گرفت تا نسخه ای بازسازی شده و پورت شده از آن را برای سیستم عامل اندروید نیز آماده سازی کند. این بازی در نهایت در مارس 2021 به صورت رسمی برای سیستم عامل اندروید با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی به انتشار رسید. اندروید نیز به محض انتشار نسخه کامل و نهایی این بازی برای اندروید نسخه پولی آن را به صورت خریداری شده تهیه کرد و بعد از بررسی های متعدد، آن را برای دانلود به صورت رایگان برای شما عزیزان ارائه کرده است. قابل ذکر است که ما برای اولین بار در سطح ایران اقدام به معرفی نسخه اندرویدی این بازی کرده ایم. شما دوستان می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای اقدام به دانلود کردن و نصب کردن این بازی روی موبایل یا تبلت اندرویدی تان کنید و از یک بازی ماجرایی و پازلی پرمیوم و پولی به رایگان لذت ببرید! بازی Inked یک عنوان جذاب و زیبا است که ماهیتی پازلی و معمایی دارد. در کنار این ماهیت، بازی ساختاری ماجراجویانه با داستانی جذاب دارد که می تواند هر کسی را حسابی به وجد بیاورد. شما در این بازی به یک دنیای عجیب و غریب و فانتزی می روید که همه چیز در آن با یک قلم جوهری ساخته شده است.

 

Inked

 

رویکرد جالب سازندگان بازی Inked باعث شده تا این بازی یک ساختار متفاوت و دوست داشتنی داشته باشد و نسبت به خیلی دیگر از بازی های مشابه در همین سبک تمایزات جالبی داشته باشد. شما در این بازی که به نوبه خود یک عنوان آموزنده است، در نقش یک سامورایی هستید که هیچ نام و نشانی ندارد و آن را Nameless Hero یا قهرمان بی نام می نامند. او همراه با عشق زندگی اش در دنیایی کاغذی و جوهری در حال سفر به نقطه ای نامشخص است. اما این دنیا آنقدرها هم که فکرش را بکنید فانتزی و دوست داشتنی به نظر نمی رسد و انواع و اقسام تله ها و تهدیدات مختلف در آن در انتظار این سامورایی است. برای عبور از چالش ها و تهدیداتی که سد مسیر شما خواهند شد شما باید با کمک هوش خود اقدام به حل کردن پازل ها و معماهای بازی کنید که بیشتر حالت منطقی دارند. بازی Inked با طراحی های کارتونی جذابی ساخته شده است و همانطور که سازندگان خواسته اند، این بازی کاملاً حالتی کارتونی و نقاشی شده با جوهر را دارد و از این نظر می توان گفت که با این سبک طراحی ها، سازندگان به هدف خود رسیده اند. بخش های مهمی از هر مرحله در بازی Inked توسط شما ساخته می شود و شما باید پازل های بازی را با ایده های خود ترکیب کنید. در مجموع باید بازی Inked را یک عنوان متفاوت و خلاقانه دانست و سازنده بازی را به خاطر طراحی چنین بازی جالبی تحسین کرد. برای آشنایی با کلیت و ساختار بازی می توانید ویدئوی تریلر معرفی آن را مشاهده کنید و بعد از آن در صورتی که مایل به تجربه این بازی بودید، از دانلود باکس اندروید به صورت رایگان و تست شده اقدام به دریافت آخرین نسخه پولی این بازی کنید. همچنین قابل ذکر است که بازی دنیای موفق شده تا امتیاز خیلی خوب 4.7 از 5.0 را به دست بیاورد.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.somniumgames.inked را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.