Redline: Unlimited 1.02 - بازی مسابقه ای خط قرمز: نامحدود اندروید + مود


بازی اندروید, مسابقه ای, 782 2021-04-30 16:45:27

Redline: Unlimited v1.02 + Mod – بازی ریسینگ مهیج خط قرمز: نامحدود اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (طلای نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Redline: Unlimited – خط قرمز: نامحدود نام یک بازی در ژانر مسابقه ای است که توسط استودیو بازی سازی Okami Interactive برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Okami Interactive یک استودیو بازی سازی ایندی است که نامش با مجموعه جذاب و پرطرفدار Redline سر زبان ها افتاد و مورد توجه گیمر ها قرار گرفت. Redline: Unlimited اولین بازی این مجموعه است که توانسته با ارائه یک گیم پلی جذاب و سرگرم کننده، تجربه یونیکی را برای علاقه مندان به بازی های ماشین سواری و ژانر مسابقه ای به ارمغان بیاورد. مانند بازی های دیگر مجموعه Redline، بازی Redline: Unlimited هم از یک گیم پلی ساده استفاده می کند. با ورود به بازی، علاوه بر اینکه می توانید تم خاص بازی های مجموعه Redline را ببینید، می توانید الهامات بازی Traffic Racer را هم در این بازی مشاهده کنید. دقیقاً مثل بازی Traffic Racer شما یک ماشین در اختیار دارید که می توانید با آن در جاده های بی پایان رانندگی کنید و با سرعت بالا لایی بکشید و از بین ماشین ها عبور کنید. طبیعتاً در مسیر تان هم نباید با هیچ ماشین دیگری برخورد داشته باشید و تصادفی نباید رخ بدهد. برای هیجان انگیز تر شدن ماجرا، شما قادر خواهید بود به راحتی از لاین های مختلف عبور کنید و حتی در خلاف جهت حرکت ماشین ها هم رانندگی کنید. هرچقدر که بتوانید مدت طولانی تری رانندگی کنید و با سرعت بیشتری رانندگی کنید، می توانید پول بیشتری به دست بیاورید. در نهایت هم قادر خواهید بود با استفاده از همین پول ها ماشین های خود را ارتقاء دهید و یا ماشین های جدیدی خریداری کنید.

 

Redline Unlimited

 

این ساختار کلی گیم پلی و بی پایان بودن بازی باعث می شود Redline: Unlimited به یک بازی سرگرم کننده تبدیل شود که برای وقت گذارانی عالی است. بنابراین اگر شما دنبال پرکردن اوقات فراغت و ریلکس کردن هستید و می خواهید چند ساعتی را با یک بازی ماشین سواری سپری کنید، Redline: Unlimited پیشنهاد ما برای شماست. در این بازی بیش از ۱۵ ماشین برای انتخاب کردن وجود دارد، سرعت ماشین ها به بیش از ۳۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد، جهان بازی بسیار حرفه ای کار شده و شامل ۴ مسیر به دقت توسعه یافته است، فضای گرافیکی بازی خارق العاده و بسیار واقعگرایانه است، صدای ماشین ها بسیار دقیق و شبیه سازی شده از ماشین های واقعی هستند، رابط کاربری بازی کاربرپسند است و کنترل ها در دو حالت لمسی و شتاب سنج هستند، و همچنین چندین گزینه برای زاویه دید وجود دارد که به شما اجازه می دهد در حالت های مختلف از رانندگی کردن لذت ببرید. Redline: Unlimited توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اندروید قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به همراه فایل دیتا به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.okamiinteractive.RedlineUnlim را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.