This Is the Police 1.1.3.3 - بازی شبیه سازی مأموران پلیس + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 862 2019-12-16 03:45:16

This Is the Police v1.1.3.3 + Mod– بازی شبیه سازی و مدیریتی “مأموران پلیس” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه اصلی با قیمت 7.99 دلار + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

This Is the Police – مأموران پلیس عنوان اولین قسمت از سری بازی های مأموران پلیس می باشد که استودیوی آلمانی خلاق و مطرح HandyGames مسئولیت ساخت و انتشار این بازی را به عهده داشته است. این بازی برای همه پلتفرم ها و کنسول های بازی از جمله Xbox One , PS4 , Nintendo Switch , Microsoft PC , Linux , OS X , iOS و در نهایت Android عرضه شده است. اولین نسخه این بازی در سال 2016 عرضه شد و سپس در سال 2018 نسخه موبایلی و پورت شده آن نیز ساخته و برای اندروید و آی او اس نیز به انتشار رسید. اندروید به درخواست شما اقدام به تهیه نسخه خریداری شده این بازی با قیمت 7.99 دلار کرده و آن را برای دانلود به صورت رایگان تدارک دیده است. در مطلبی دیگر از اندروید قسمت دوم این بازی یعنی This Is the Police 2 را نیز منتشر کرده بودیم که توصیه می کنیم آن را نیز امتحان کنید. در بازی This Is the Police شما به یک شهر نسبتاً کوچک به نام فریبرگ (Freeburg) سفر می کنید و به عنوان رئیس دپارتمان پلیس این شهر یعنی آقای Jack Boyd که به زودی قرار است بازنشسته شود ایفای نقش می کنید. به طور دقیق تر باید گفت از شروع بازی 180 روز تا پایان تاریخ رسمی کار آقای Boyd زمان باقی مانده است. او می خواهد این 6 ماه آخر خدمت خود را با بهترین بازخورد ممکن بگذراند و با دستمزدی مناسب بازنشسته شود. به همین خاطر او خود را آماده سخت ترین تجربه کاری اش خواهد کرد. شما باید در نقش او این 180 روز کاری را به بهترین شکل ممکن پشت سر گذاشته و مأموریت های زیادی را دنبال کنید و آن ها را با موفقیت انجام دهید تا این پلیس با شرایط خوبی بازنشست شود.
 
This Is the Police
 
در بازی This Is the Police خط داستانی جالبی از این شخصیت را پیگیری خواهید کرد. شرایط برخلاف آن چیزی که فکرش را می کنید و انتظارش را دارید پیش نخواهد رفت و ماجراهای عجیب و چالش برانگیزی در مسیر شما قرار خواهند گرفت که شرایط کاری و آینده این شخص را تحت الشعاع قرار می دهد. وظیفه شما مدیریت مجموعه ای از مأموریت های سخت و دشوار است. آقای Boyd می خواهد حتی پرونده های خاص و دشوار را نیز دنبال کند تا دستمزد خوبی به دست بیاورد. هدف اصلی کسب 500 هزار دلار در این 180 روز است و برای رسیدن به این مبلغ این شما هستید که می توانید مأموریت های بازی را انتخاب یا رد کنید. فراموش نکنید که انتخاب ها و تصمیمات شما در این مورد تأثیر مستقیمی روی داستان بازی و در نتیجه سرنوشت شخصیت اصلی آن می گذارد. این شهر هر لحظه شما را دعوت به یک چالش جدید می کند. تنها راه کسب موفقیت در This Is the Police مدیریت استراتژیکی رخدادها و سوانح است. شما باید درست مثل یک شخص با تجربه و کاربلد شرایط بحرانی را کنترل کرده و مأموریت های محول شده را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید. این بازی زیبا بخش های زیادی داشته و دست بازیکنان برای مدیریت آیتم ها به اندازه کافی باز است. شما می توانید نیروهای خودتان را کم یا زیاد کنید و آن ها را در نقاط مختلف شهر به کار بگیرید. اگر مایلید تا یک داستان جنایی و هیجان انگیز را دنبال کرده و مثل یک مدیر حرفه ای نیروها و واحدهای اورژانسی یک شهر را به دست بگیرید، معطل نکنید و همین حالا آخرین نسخه رسمی این بازی را به همراه نسخه مود شده آن از سرورهای اندروید دریافت کنید. این بازی اگرچه قیمت نسبتاً زیادی دارد، اما تا کنون بیشتر از 50 هزار بار در گوگل پلی خریداری شده است و به امتیاز 4.5 از 5.0 رسیده است.
تغییرات نسخه ی v1.1.3.3 :
* برطرف سازی مشکلات بازی در اندروید 10
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.hg.titp را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.