دانلود OverRed Racing 70 - بازی مسابقه‌ ای "آوررد ریسینگ" اندروید + مود


بازی اندروید, مسابقه ای, 549 2021-04-30 13:45:31

OverRed Racing – Open World Racer v70 + Mod – بازی ماشین سواری و مسابقه ای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

OverRed Racing – Open World Racer – اوررد ریسینگ – بازی مسابقه‌ ای جهان باز نام یک بازی در ژانر مسابقه ای است که توسط استودیو بازی سازی PIXEL MILLER برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. بازی های مسابقه ای و خصوصاً اتومبیلرانی از جمله بازی های محبوب و پرطرفدار در میان گیمر ها هستند. اما استودیو بازی سازی PIXEL MILLER با OverRed Racing – Open World Racer واقعاً شگفتی آفریده است و یک بازی فوق العاده با کیفیت و سطح بالا را روانه مارکت اندروید کرده است. این بازی به راحتی در کنار بازی های بزرگی مثل Need For Speed و Asphalt می ایستد و آنقدر خارق العاده است که با ورود به آن حس می کنید در حال بازی کردن با یک بازی کنسولی هستید. وجود یک نقشه بسیار بزرگ و پر جزئیات و بیش از ۱۰ لوکیشن یونیک و واقعگرایانه از سراسر جهان باعث شده است تا این بازی به یکی از بهترین بازی های ژانر مسابقه ای تبدیل شود. حذف حالت رقابت با ماشین های دیگر و به کارگیری المان های جهان باز به شما اجازه می دهد بدون دغدغه فقط روی ماشین تان، مسیر، و محیط اطراف تان تمرکز کنید و از رانندگی کردن لذت ببرید. وجود مناظر بکر و مسیر های جنگلی، کوهستانی، مزارع، و … آنقدر زیبا و چشم نواز هستند که هیچ جمله ای نمی تواند آنها را توصیف کند.

 

OverRed Racing - Open World Racer

 

با وجود اینکه این زیبایی فقط در حالت بالاترین تنظیمات گرافیکی می تواند آنطور که باید و شاید جلوه کند، در عین حال سازندگان OverRed Racing – Open World Racer به فکر گیمر هایی که دستگاه های میان رده و یا پایین رده دارند هم بوده اند و اگر در تجربه خودتان مشکلاتی مثل لگ را مشاهده کردید می توانید از طریق منو به بخش تنظیمات گرافیکی بازی مراجعه کنید و سطح گرافیک بازی را مطابق با دستگاه خودتان تنظیم کنید. علاوه بر این بخش، بخش صداگذاری های بازی هم عملکرد عالی ای داشته است و در کنار جلوه های بصری، جلوه های صوتی فوق العاده ای را برای این بازی خلق می کنند که مشابه آن در کمتر بازی ای دیده می شود. همچنین، سازندگان OverRed Racing – Open World Racer برای تجربه بهتر ۳ حالت مختلف کنترل ها را برای شما طراحی کرده اند تا همان طور که خودتان می پسندید در مسیر های بازی رانندگی کنید. شخصی سازی ها، ماشین ها، حالت ها، و مسیر های قابل آنلاک شدن، بخش بزرگی از این بازی را تشکیل می دهند. با به دست آوردن پاداش و امتیاز می توانید آیتم های مختلف را آنلاک کنید و از امکانات مختلفی که بازی در اختیار تان می گذارد استفاده کنید. OverRed Racing – Open World Racer توانسته امتیاز 3.6 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم اندروید قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملاً‌ رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت این بازی را به همراه فایل دیتا از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

تغییرات نسخه v70 :

* حل مشکل افت فریم
* اضافه شدن گزینه های بیشتر برای کنترل های بهتر

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.PixelMiller.OverRedRacing را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.