Cooking Trip 1.2 - بازی استراتژیکی - مدیریتی "سفرهای آشپزی" اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 684 2019-08-20 01:45:44

Cooking Trip v1.2 – بازی استراتژیکی و آشپزی “سفرهای آشپزی” برای اندروید + دیتا
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 2.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Cooking Trip – سفرهای آشپزی نامی از یک بازی جذاب و سرگرم کننده و در عین حال بسیار چالش برانگیز در سبک مدیریتی و رستوران داری از دسته بازی های استراتژیکی است که توسط استودیوی 8floor games ltd سازنده سری بازی های محبوب Lost Artifacts ساخته شده و به صورت پولی با قیمت 2.99 دلار برای موبایل ها و تبلت های هوشمند اندرویدی منتشر شده است. ما هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم تا برای اولین بار در ایران و در اسرع وقت نسخه خریداری شده این بازی را برای شما دوست داران بازی های مدیریتی و آشپزی فراهم کنیم. در بازی Cooking Trip شما در نقش یک زوج جوان به نام های Mary و John هستید که بعد از گذراندن دانشگاه و یادگیری اصول اولیه رستوران داری، تصمیم گرفتند تا در ادامه قدم بسیار بزرگی برداشته و بهترین رستوران را در دنیا افتتاح کنند! برای این کار آن ها نیاز به کسب اطلاعات زیادی داشته و می بایست فنون مختلفی را یاد بگیرند. آن ها همچنین باید تکنیک های مخصوص و دستور پخت های کم نظیری را فرا بگیرند تا برای این تصمیم بزرگ آماده باشند. به همین خاطر آن ها یک سفر خیلی طولانی و پر از ماجرایی را آغاز می کنند و به نقاط مختلف دنیا سفر می کنند تا در رستوران های مختلف فعالیت کنند و تجربه لازم را کسب کنند. در این ماجراجویی آن ها باید از 3 سرآشپز بسیار ماهر در نقاط گوناگون کره زمین آموزش ببینند تا در نهایت به بهترین سرآشپزها و رستوران دار ها تبدیل شوند! شما باید به این زوج جوان و مشتاق کمک کنید تا به این هدف برسند. برای این کار باید در نقش آن ها ظاهر شده و در شهرها و کشورهای مختلف و در رستوران های متفاوت اقدام به مدیریت و آشپزی و سر کردن غذاهای گوناگون برای مشتریان کنید.
برخی از ویژگی های بازی Cooking Trip اندروید :
Cooking Trip یک سفر ماجراجویانه برای عاشقان آشپزی است. شما در این بازی به دور دنیا سفر می کنید و انواع و اقسام غذاها را برای مشتریان سرو می کنید. شما باید در سه رستوران مختلف به پذیرایی از مشتریان پرداخته و با توانایی های مدیریتی خودتان این رستوران ها را به بهترین ها در نوع خودشان تبدیل کنید. راز و رمزهای زیادی در این مسیر وجود دارد که می تواند علاقه مندان به بازی های ماجرایی را نیز به خوبی سرگرم کند. بازی Cooking Trip با بیشتر از 100 دانلود در کمتر از یک هفته در گوگل پلی امتیاز 4.0 از 5.0 را کسب کرده است. اگر مایل به دانلود این بازی هستید، همین حالا نسخه خریداری شده آن را از اندروید دریافت کرده و در این ماجراجویی جالب Mary و John را همراهی کنید!
تغییرات نسخه ی v1.2 :
* انتشار اولین نسخه نهایی بازی در گوگل پلی
 
Cooking Trip
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.eightfloor.cookingtrip.premium.googleplay را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.