Suicide Guy 2.1 - بازی آرکید-ماجرایی جالب و خاص مرد انتحاری + مود


بازی اندروید, ماجراجویی, 1343 2021-01-27 02:31:12

Suicide Guy v2.1 + Mod – بازی ماجراجویانه و متفاوت “مرد انتحاری” برای اندروید
نسخه پولی + نسخه پولی/مود (باز بودن مراحل) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Suicide Guy – مرد انتحاری عنوانی از یک بازی پولی با قیمت 4.99 دلار در سبک ماجراجویانه است که از سوی استودیوی ایتالیایی Chubby Pixel برای پلتفرم های مختلف عرضه شده است. این بازی ابتدا برای پلتفرم PC به انتشار رسید و بعد از مدتی، نسخه پورت شده آن برای سیستم عامل های موبایلی از جمله Android نیز به انتشار رسید. اندروید بعد از بررسی آخرین نسخه نهایی و کامل این بازی اقدام به تهیه و انتشار نسخه خریداری شده آن برای شما عزیزان کرده است. شما می توانید خیلی راحت با دانلود کردن نسخه پولی این بازی از اندروید، بدون پرداخت هیچ هزینه ای این بازی را به صورت نامحدود تجربه کنید. بازی Suicide Guy یک عنوان خاص و بسیار جالب است که محتوای داستانی و ایده اصلی طراحی آن به نوبه خود منحصر به فرد است. در این بازی که به ظاهر یک بازی ساده و تفننی است، شما مأموریت هایی بسیار عجیب، مرموز و حتی خشونت آمیز خواهید داشت. اما خط داستانی بازی طوری ساخته شده که شما یک ماجراجویی تمام عیار را تجربه کنید. طبق چیزی که خود سازنده از بخش داستانی بازی گفته، شما نقش شخصیتی را به عهده دارید که به شدت در حال درگیری با کابوس هایی است که می بیند. درواقع تمام بخش های بازی در رویاپردازی ها و خواب هایی اتفاق می افتد که این شخصیت در حال تجربه آن ها است.

 

Suicide Guy

 

در بازی Suicide Guy شما در نقش یک مرد معمولی هستید که در دنیای خواب های کابوس وار و عجیب خود گیر افتاده است و هرچه بیشتر پیش می رود به بخش های عمیق تری می رسد و این مسئله باعث شده تا او بیشتر و بیشتر درگیر خواب ها و کابوس هایش شود. وظیفه شما کمک کردن به او برای فرار کردن از این خواب های عجیب و غریب است. برای این کار باید به دنیای متفاوت، فانتزی و خیال پردازانه خواب های این مرد وارد شوید و مأموریت هایی خاص را دنبال کنید. گیم پلی بازی Suicide Guy شامل دو قسمت اصلی مأموریت های اکشن و پازلی – معمایی است. این یعنی شما در طول بازی باید با عکس العمل های به موقع، مراحلی اکشن و نفس گیر را پشت سر بگذارید و همچنین معماهای متعددی را حل کنید که هر کدام مکانیزم و راه حل های خاص خود را دارند. گرافیک بازی با طراحی های انیمیشنی اما مدل سازی های کاملاً سه بعدی انجام شده است. همه چیز در بازی سه بعدی است و شما از نمای اول شخص می توانید آزادانه به اطراف حرکت کنید و با آیتم های مختلف تعامل ایجاد کنید. برای اینکه بتوانید هر مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارید باید ابتدا ویژگی های آن مرحله را آنالیز کنید و معماهای آن را پیدا کنید. اما همیشه آماده انجام واکنش های خاص را نیز باید داشته باشید. در طول بازی Suicide Guy ممکن است با مراحلی سخت برای عبور از مسیرهایی چالش برانگیز رو به رو شوید. فراموش نکنید که اولین قانون مهم در انجام مراحل بازی مرد انتحاری، دقت به اصول فیزیکی و واقع گرایانه است. پس خودتان را برای یک ماجراجویی همه چیز تمام آماده کنید! بازی دارای 25 مرحله اصلی و 3 مرحله فرعی است. اگر به دنبال یک تفریح جذاب، سرگرم کننده و مهیج هستید، بازی Suicide Guy را از دست ندهید و همین الآن از بخش دانلود باکس اندروید آخرین نسخه پولی آن را به صورت رایگان و تست شده از لینک های مستقیم دریافت کنید و حسابی خودتان را سرگرم کرده و به چالش بکشید!

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.ChubbyPixel.SuicideGuy را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.