دانلود Sumeru Full 1.6 – بازی ماجراجویی جالب 2D اندروید + دیتا


بازی اندروید, ماجراجویی, 1203 2017-12-27 01:21:14

Sumeru v1.6 – بازی ماجراجویی سرگرم کننده و متفاوت اندروید همراه دیتا + تریلر
قیمت 2.99 دلار – نسخه کامل تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

Sumeru بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازیهای فکری و ماجراجویی از استودیوی بازی سازی Zhang Xiang Wan برای تبلت ها و گوشی های اندروید است که ساعت ها پیش با قیمت 2.99 دلار در مارکت بزرگ گوگل منتشر گردید و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای ماجراجویی معرفی کنیم و برای بار دیگر شما را به وجد بیاوریم! داستان کلی بازی در مورد شخصیت دوست داشتنی با نام “Cloud” می چرخد که در مسافرت خود سنگی جادویی را برمیدارد و همین موضوع باعث میشود که به دنیایی عجیب و غریب با نام “Sumeru” وارد شود! هم اکنون شما باید به او کمک کنید تا بتواند از این مکان فرار کند، سفری شگفت انگیز را آغاز کنید و در مسیر سفرتان ده ها پازل و معمای مختلف را حل کنید و برای کمک به Cloud ساعت ها مشغول باشید! این بازی که مناسب برای همه سنین خانواده است با دارا بودن گرافیک اچ دی، صداگذاری هیجان اور، داستان زیبا، محیط دوست داشتنی و ساخت فوق العاده مطمئنا تجربه ای متفاوت از بازیهای ماجراجویی را برایتان به ارمغان خواهد اورد و برای ساعت ها به گوشی میخکوب تان خواهد نمود.

 

Sumeru Android Games

 

بازی Sumeru تا به این لحظه که در حال معرفی ان هستیم هیچ فروشی نداشته و با دانلود ان از اندروید از اولین کاربرام جهانی خواهید بود که ان را تجربه می کنید! از ویژگی های کلی بازی می توان به مواردی چون کمک به شخصیت دوست داشتنی بازی با استفاده از کشیدن پل ها، دامنه ها، کشتی ها و دیگر موارد ؛ روش های مختلف برای حل پازل های موجود ؛ طراحی جالب بر اساس قوانین فیزیک ؛ گرافیک اچ دی با صداگذاری هیجان اور و گیم پلی اعتیاداورش اشاره کرد! شما قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی بازی را مشاهده نموده و در صورت تمایل نسخه اول ان را به همراه دیتا از سرورهای پرسرعت سایت برای دیوایس اندرویدی تان دانلود کنید و ساعت ها مشغول باشید.

تغییرات نسخه ی v1.6 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.BigCheeseGames.Sumeru را در Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل