Miya's Everyday Joy of Cooking 2.2.0 - لذت هر روز آشپزی کردن با میا + مود


بازی اندروید, پازل و فکری, 604 2020-12-31 20:30:45

Miya’s Everyday Joy of Cooking v2.2.0 + Mod – بازی لذت هر روز آشپزی کردن با میا اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (credit card بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Miya’s Everyday Joy of Cooking – لذت هر روز آشپزی کردن با میا نام یک بازی در ژانر پازل و فکری است که توسط استودیو بازی سازی CookApps برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی CookApps پیش از این بازی هم بازی های خوبی را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده و بازی های پر طرفداری مثل My Home Design – Modern City را در کارنامه بازی سازی اش دارد. Miya’s Everyday Joy of Cooking یک بازی متفاوت از این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی ساده و محتوایی جذاب و البته یونیک، تجربه منحصر به فرد و رضایتبخشی را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. همانطور که از نامش پیداست، Miya’s Everyday Joy of Cooking یک بازی آشپزی است. در سال های اخیر، بازی های با محوریت آشپزی در پلتفرم های مختلف گیمینگ عرضه شده اند که هر کدام از آنها سعی کرده اند با مکانیزم های جدید گیمر ها را به سمت خودشان بکشانند. Miya’s Everyday Joy of Cooking این رویکرد را در پیش نگرفته است و سعی کرده است با یک گیم پلی آشنا که از مکانیزم های جورچین استفاده می کند، گیمر هایی را که همین حالا هم از این سبک بازی ها خوششان می آید به سمت خودش بکشاند.

 

Miya's Everyday Joy of Cooking

 

شاید فکر کنید پس دلیلی برای هیجان زده شدن در مورد Miya’s Everyday Joy of Cooking وجود ندارد. نه، اصلاً اینگونه نیست. اتفاقاً این رویکرد بسیار منطقی است، چراکه خط داستانی این بازی دقیقاً همان چیزی است که باعث می شود این بازی از هر بازی دیگری متمایز شود. در این بازی شما در نقش کاراکتر اصلی بازی یعنی “میا” قرار می گیرید و هر روز با حل کردن پازل های جورچین با ماجرا های مختلفی رو به رو می شوید، به آشپزی کردن می پردازید و غذا های مختلف درست می کنید، و با قرار دادن اسباب و اثاثیه دکوراسیون خانه تان را تغییر می دهید. تمام ماجرا های این بازی از یک وبتون معروف کره ای به نام “밥먹고 갈래요” الهام گرفته است و بدون شک ماجرا های یک دختر تینیجر ۲۰ ساله کره ای برای بسیاری از گیمر ها لذت بخش و دوست داشتنی خواهد بود. بنابراین اگر دوست دارید وارد دنیای “میا” شوید و با ماجرا های او همراه شوید، همین حالا این بازی را دانلود کنید و آن را روی دستگاه تان نصب کنید. تیم اندروید تصمیم دارد بازی فوق العاده Miya’s Everyday Joy of Cooking را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در صورت انتخاب مود، در هنگام نصب و اجرا اینترنت به کلی قطع باشد + پس از خرج credit card یکبار بازی را کامل ببندید و مجددا وارد شوید تا بی نهایت شود.

تغییرات نسخه v2.2.0 :

* رفع مشکلات بازی