دانلود Batman: The Enemy Within Full 0.12 - بازی ماجراجویی اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 2258 2018-04-02 22:30:06

Batman: The Enemy Within v0.12 Full Unlocked – بازی ماجراجویی فوق العاده بتمن دشمن درون اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه کامل و آنلاک شده با دو فصل در دسترس ؛ امکان دانلود فصل بعدی از داخل بازی
تست شده با اجرای آفلاین و بدون نیاز به اینترنت

Batman: The Enemy Within – بتمن: دشمن درون بازی جدید و خارق العاده در سبک بازیهای ماجراجویی از استودیوی مطرح Telltale Games برای اندروید است که نسخه جدید اش ساعت ها پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای خاص معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! پس از عرضه ی فصل اول بازی بتمن با اسم Batman – The Telltale Series این بار نوبت به فصل دوم با نام Batman: The Enemy Within رسیده است! شما در طول بازی Batman: The Enemy Within کنترل فردی با دو شخصیت کاملاً مجزا را بر عهده خواهید گرفت ؛ بروس وین سردرگم میان نزدیکان و مشکلات خود در رابطه با دوستان و دشمنانش و سرانجام بتمنی که جدا از مشکلات شخصی، وظیفه نجات شهر را نیز بر دوش خود می بیند! بدون هیچ توضیح اضافه ای حضورتان اعلام کنیم که تاثیر مستقیم رفتارهای شما در قالب بتمن و بروس وین، شخصیت جوکری را می سازد که در آینده ای نزدیک، به دشمن درجه یک شما تبدیل خواهد شد. این لحظات پر استرس در کنار یک سکانس پایانی فوق العاده، بخش داستانی بازی را یک سر و گردن از تمامی عناوین مشابهی که در یکی دو سال اخیر منتشره شده اند، بالاتر می برد!

 

Batman: The Enemy Within

 

بازی Batman: The Enemy Within هنوز دانلودی نداشته و با دانلود ان از اندروید از اولین کاربران جهانی خواهید بود که تجربه اش می کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماجراجویی با گیم پلی اعتیاداور هستید به هیچ وجه Batman: The Enemy Within را از دست ندهید و مطمئن باشید ارزش دانلود را دارد و برای ساعت ها به گوشی میخکوب تان خواهد نمود! شما قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و درنهایت نسخه کامل ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید.

تغییرات نسخه ی v0.12 :

* برای این نسخه در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Batman: The Enemy Within :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.telltalegames.batman200 را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل