دانلود The Bonfire 2 182.0.1 - بازی آتش 2: جزیره ناشناخته اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 3515 2022-04-14 01:30:05

The Bonfire 2: Uncharted Shores v182.0.1 – بازی استراتژی – مدیریتی خاص و خارق العاده آتش2: جزیره ناشناخته اندروید
نسخه کامل و آنلاک شده بازی با در دسترس بودن همه  روزها
تست شده با اجرای آفلاین

The Bonfire 2: Uncharted Shores Full Version – IAP بازی جدید و فوق العاده زیبا با ساخت منحصر به فرد در سبک بازیهای استراتژیک برای اندروید است که استودیوی بازیسازی FredBear Games Ltd ساعت پیش آن را برای دستگاه های اندروید در گوگل پلی عرضه کرد و مثل همیشه اندروید به عنوان بروزترین وبسایت اندروید ایران و یک سایت مرجع در این زمینه قصد دارد برای اولین بار در ایران آن را حضورتان معرفی کرده و با عرضه نسخه کامل اش شما را برای بار دیگر به وجد بیاورد. این بازی در ابتدا برای رایانه ‌های شخصی و سیستم عامل iOS عرضه شده بود که با استقبالی نسبتا خوب روبرو گردید و حالا شاهد تولد نسخه اندرویدی اش هستیم. سبک کلی بازی The Bonfire 2 از نوع استراتژیک – مدیریتی است و در آن شما رهبری گروهی بزرگ در جزیره ای عجیب و غریب را بر عهده می گیرید و به آن ها برای زنده ماندن کمک می کنید. به نظر می رسد منابع غذایی جزیره در حال تمام شدن است و این شمایید که باید چاره ای بیندیشید و افراد را نجات دهید. در کنار انواع کارهای مختلف از جمله کشاوری می بایست به ساخت سازه های مختلف مشغول شوید و یا به مبارزه با دشمنان از جمله گرگ ها، هیولاها و عنکبوت ها بپردازید. بر خلاف بازیهای مشابه، در بازی پیش رو، هر کدام از افراد موجود یک سطح سلامتی خاص دارند و شما باید به همه اعضا به صورت ویژه بنگرید و آن ها را زیر نظر داشته باشید که این خود گیم پلی بازی را دشوار می کند! پس باید به موقع نیازهای هر کدام از افراد را برطرف کنید و در کنار این کار منابع کلی خود را زیر نظر داشته باشید تا با قحطی روبرو نشوید! شاید با خود بگویید که چطور سر از این جزیره در آورده اید و اصلا چطور شده که شما اینجا آمده اید؟! داستان از این قرار است که شما با گروهی از افراد در دریای بزرگ در حال کشف یک سری اطلاعات بوده اید که یک طوفان بزرگ کشتی شما را در هم می شکند و برای نجات جان تان به دنبال خشکی می گردید و به اینجا پناه می آورید.

 

The Bonfire 2: Uncharted Shores Full Version - IAP

 

در بازی The Bonfire 2: Uncharted Shores تنها افراد محدودی در گروه شما حضور دارند و شما باید با توجه ویژه به آن ها تلاش کنید تا بتوانید کم کم جزیره را آباد کرده و افراد را بیشتر کنید. در ابتدای ورود به بازی قادرید برای جزیره تان نامی را انتخاب کنید و به رهبری آن مشغول شوید. نیاز نیست به صورت یک نفره 24 ساعته برای بقای افراد زحمت بکشید ؛ با استخدام و به کارگیری افراد و محول کردن مسئولیت به آن ها و سپس نظارت برروی کارشان به کارتان سرعت ببخشید و با هدف تشکیل بزرگترین جزیره برای روزها مشغول باشید. خود را در نقش فردی قرار دهید که با عده ای از افراد در مکانی عجیب و غریب گرفتار شده اید و باید برای زنده ماندن تلاش کنید، چکار می کنید؟! مطمئنا به هر کدام از افراد با توانایی های خاص یک کار را محول می کنید، مثلا به شخص x که فردی سریع و فرز است می گویید تو برای ما به شکار مشغول شو و به فرد y که وفادارترین شخص است می گویید این کار حیاتی را تو انجام بده و شب که فرا می رسد و همه نیاز به خواب دارند فرد z را برای نگهبانی و پاسبانی از اعضا انتخاب می کنید! در بازی The Bonfire 2: Uncharted Shores می توانید همه این کارها را به صورت ویژه تجربه کنید. اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای سبک استراتژیک – مدیریتی هستید بدون شک این بازی با یک ساخت فوق العاده، داستان و گیم پلی جالب و صداگذاری و ویژگی های خاص اش نظرتان را جلب می کند و ارزش تجربه کردن را دارد. برای دانلود این بازی عالی از اندروید با ما همراه باشید.

توجه : در نسخه کامل اندروید برروی گزینه BUY FULL VERSION کلیک کنید و با خطای خرید انجام نشد روبرو می شوید ولی در اصل بازی کامل می شود و می توانید روزهای بعد را ادامه دهید!