Bring You Home 1.0.29 - بازی پازل و فکری "بازگشت به خانه" اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 841 2020-06-18 01:45:20

Bring You Home v1.0.29 – بازی پازل و فکری جالب بازگشت به خانه اندروید همراه دیتا
قیمت 3.49 دلار در گوگل پلی – نسخه کامل تقدیم شما
تست شده با اجرای آفلاین

Bring You Home – بازگشت به خانه عنوان یک بازی بسیار جذاب و دوست داشتنی در سبک بازی های پازل و فکری است که توسط استودیو بازی سازی Alike Studio با قیمت 3.49 دلار برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. توسعه‌ دهندگان Bring You Home پیش از این نیز بازی محبوب و پرطرفدار Love You to Bits را ارائه کرده بودند که از این جهت کارنامه مثبت و قابل قبولی دارند. این روز ها که بیشتر بازی ها شبیه به هم هستند، تفاوت و خاص بودن حرف اول را می زند. گیم پلی خلاقانه، دقیقاً همان چیزی است که باعث شده این بازی کاملاً متفاوت باشد و توجه گیمر ها را به خود جلب کند. مکانیسم این بازی کاملاً متفاوت با تمام بازی هایی است که قبلاً دیده اید. شما باید به جای کنترل کاراکتر اصلی، با سوآیپ کردن پنل ها، محیط بازی را کنترل کنید. ماجرای بازی در مورد یک موجود آبی فضایی به نام “پولو” و حیوان دست آموز دوست داشتنی او است. پولو و حیوان دست آموز او به خوبی و خوشی در کنار یکدیگر زندگی می کردند و روزگار می گذراندند تا اینکه یک شب دو غریبه ردا پوش از یک پورتال مرموز فضایی وارد می شوند و حیوان خانگی پولو را می دزدند. پولو سعی می کند از پنجره بیرون بپرد و حیوان بیچاره را نجات دهد اما به زمین می خورد و موفق نمی شود وارد پورتال شود. در اینجا شما متوجه می شوید که می توانید زمان را به عقب برگردانید و پنل ها را جابجا کنید تا به پولو کمک کنید وارد پورتال شود و دنبال حیوان خانگی اش برود. ۴۷ مرحله در این بازی وجود دارد که گذر از هر پورتال به معنی ورود به مرحله بعدی است. در هیچ کدام از مراحل محدودیت زمانی وجود ندارد و هر اندازه که بخواهید می توانید فکر کنید و بهترین پنل ها را انتخاب کنید تا بتوانید وارد پورتال بعدی شوید.

 

Bring You Home

 

هر چه بیشتر در مراحل بازی Bring You Home پیش روی می کنید چالش ها بیشتر می شوند و مکانیسم های جدیدی به بازی اضافه می شود تا تمام مراحل برای شما تازگی داشته باشند. در ابتدا فقط می توانید پنل ها را بالا و پایین کنید اما در مراحل بالاتر می توانید پنل ها را چپ و راست کنید و البته در مراحل بالاتر ترکیبی از آنها به شما اجازه می دهد که به صورت افقی و عمودی پنل‌ ها را جا به جا کنید. علاوه بر این، پازل های چند مرحله ای نیز در بازی وجود دارند که دشوار تر هستند و مهارت‌ های بازیکنان را به چالش می کشند. محتوای بازی ماهیت آزمون و خطا دارد، این یعنی تنها چند اشتباه با موفقیت در هر مرحله فاصله دارید. تمام مراحل خلاقانه و چالش برانگیز طراحی شده اند و تجربه متفاوت و لذت بخشی را برای بازیکنان به ارمغان خواهند آورد. برای آن دسته از افرادی که علاقه دارند چالش های بیشتری تجربه کنند، مجموعه ای از ۵۰ آیتم به شکل تصویر در بازی وجود دارد که بازیکنان می توانند آنها را جمع آوری کنند اما تنها زمانی می توانند آنها را بیابند که مسیر متفاوتی از مسیر اصلی انتخاب کنند. کنترل های بازی بسیار ساده هستند و تنها کافی است روی پنل ها سوآیپ کنید و در نهایت روی دکمه اجرا در صفحه نمایش دستگاه تان ضربه بزنید. گرافیک بازی تحسین برانگیز است، انیمیشن ها جذاب هستند و از افکت ها و ترکیب رنگ های جالبی در محیط بازی استفاده شده است. Bring You Home یکی از بازی های پرطرفدار است که توانسته امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد و تیم اندروید نسخه نهایی و خریداری شده این بازی را به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده است. در انتهای همین مطلب می توانید ویدئوی معرفی و تصاویر اسکرین شات مربوط به گیم پلی بازی را مشاهده کنید تا با این بازی بیشتر آشنا شوید و در صورت تمایل آن را از سرور های ما دانلود کنید. امیدوارم از این بازی لذت ببرید!

تغییرات نسخه v1.0.29 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی air.com.alikestudio.bringyouhome را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل