دانلود Danganronpa 2 1.0.2 - بازی ماجراجویی "آکادمی شیطانی 2" اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 851 2020-10-11 20:30:49

Danganronpa 2: Goodbye Despair Anniversary Edition – آکادمی شیطانی ۲ عنوان یک بازی در ژانر ماجراجویی است که توسط استودیو بازی سازی SPIKE CHUNSOFT با قیمت 15.99 دلار برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی SPIKE CHUNSOFT تا کنون بازی های خوب زیادی را در کارنامه بازی سازی خود ثبت کرده است و Danganronpa 2: Goodbye Despair Anniversary Edition هم یکی دیگر از این بازی هاست. Danganronpa 2: Goodbye Despair Anniversary Edition در حقیقت نام دومین بازی از مجموعه بازی های Danganronpa است که توانسته تنها با فاصله ۳ ماه از بازی اول، مثل بازی قبلی مورد استقبال قرار بگیرد و دنباله ای موفق برای این مجموعه باشد. اگر طرفدار این مجموعه باشید می دانید در این بازی چه اتفاقاتی می افتد اما اگر تازه با این مجموعه آشنا شده باشید باید بدانید که بازی های Danganronpa در سبک روانشناختی هستند. خط داستانی Danganronpa 2: Goodbye Despair Anniversary Edition روایتگر ماجرا هایی است که اینبار در جزیره ای دور افتاده به نام Jabberwock Island اتفاق می افتد. همه ساله این جزیره شاهد حضور توریست های مختلف از سراسر جهان بوده است اما به دلیل حضور آکادمی Hope’s Peak این جزیره به جزیره متفاوتی تبدیل شده است. Monocoma بار دیگر عده ای از دانشجویان جوان را فریب داده است و آنها را در این جزیره به دام انداخته. پس از شادی و تفریح کوتاه مدتی، دانشجویان متوجه می شوند که دوستان شان یکی پس از دیگری به شکل مرموزی در حال ناپدید شدن هستن. Monocoma دانشجویان را دور هم جمع می کند و می گوید عده خاصی از دانشجویان انتخاب شده اند که تا آخر عمرشان در این جزیره بمانند و اگر بخواهند از آن خارج شوند باید یک نفر را به وحشیانه ترین شکل ممکن به قتل برسانند.

 

Danganronpa 2 Goodbye Despair Anniversary Edition

 

در بازی Danganronpa 2: Goodbye Despair Anniversary Edition شما به همراه دوستان تان در این شرایط ناگوار گرفتار شده اید و اتفاق ها یکی پس از دیگری باعث می شوند بیشتر و بیشتر ناامید شوید. اکنون شما باید سعی کنید با پیدا کردن مدارک و شواهد و سر نخ ها پرده از راز های اتفاقات ناگواری که برای دانشجویان می افتد بردارید و Monocoma را متوقف کنید. گیم پلی بازی تقریباً مشابه با بازی قبلی است و شما باید برای نجات از شرایطی که با آن رو به رو هستید به انجام و حل پازل ها و معما های جزیره بپردازید. حالت کاراگاهی بازی هم کاملاً مانند بازی اول است و هیجان خاص این مجموعه را بار دیگر به خوبی به رخ می کشد. دیالوگ ها و خط داستانی مرموز و درگیر کننده جدید بازی فوق العاده و بسیار جذاب و سرگرم کننده است. پازل ها و معما ها به خوبی طراحی شده اند و علی رغم اینکه حل کردن آنها مستلزم تمرکز بالایی می باشد، هر کدام از آنها بخش کوچکی از یک داستان بزرگتر را روایت می کنند و پیچ و تاب های آنها عمق زیادی را به خط داستانی کلی بازی می بخشند. از لحاظ بصری، گرافیک بازی توانسته بهینه سازی های زیادی را تجربه کند و پیشرفت قابل ملاحضه ای نسبت به بازی قبلی داشته باشد که این موضوع بسیار تحسین برانگیز است. همینطور بخش کنترل ها هم به روز رسانی های جدیدی دریافت کرده اند و باعث شده اند تا گیمر ها بتوانند تجربه بهتری از بازی کردن داشته باشند. Danganronpa 2: Goodbye Despair Anniversary Edition توانسته از میان آراء گیمر ها در مارکت اندروید امتیاز عالی 4.8 از 5.0 را به خود اختصاص دهد. از این رو، تیم اندروید قصد دارد نسخه نهایی و خریداری شده این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید این بازی را از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : بازی فقط برروی دستگاه های با پردازنده ARM64 نصب می شود.

تغییرات نسخه v1.0.2 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی:

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی jp.co.spike_chunsoft.DR2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.