دانلود Spirit of Justice 1.00.01 - بازی ماجراجویی "روح عدالت" اندروید + دیتا


بازی اندروید, پازل و فکری, 586 2020-04-30 02:45:14

Spirit of Justice v1.00.01 Full – بازی ماجراجویی جالب و سرگرم کننده روح خاطرات اندروید همراه دیتا + تریلر
قیمت 20 دلار در گوگل پلی – نسخه خریداری شده و کامل تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای کاملا افلاین

Spirit of Justice – روح عدالت بازی جدید، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای ماجراجویی و فکری از استودیوی مشهور و مطرح CAPCOM برای اندروید است که ساعت ها پیش با قیمت 20 دلار در مارکت بزرگ گوگل عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای ماجراجویی معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! همانند سری های قبل این بازی یعنی Apollo Justice Ace Attorney و Ace Attorney: Dual Destinies شما در نقش کارکترهای مختلف ظاهر میشوید که به ایفای نقش می پردازند! همانند نسخه های پیشین، هدف شما اثبات بی گناهی موکل تان است؛ به طوری که در قسمت هایی از این اثر باید به دنبال پیدا کردن مدارک و شواهد باشید و در قسمت هایی هم با حضور در دادگاه، از موکل خود دفاع کنید! برای انجام بازی Spirit of Justice نیاز است که به زبان انگلیسی مسط باشید تا بتوانید در متن کل قضایا قرر بگیرید و بدانید دقیقا در چه راهی قرار دارید و قرار است چه کارهایی انجام دهید! اگر به دنبال یک بازی ماجراجویی خاص هستید که علاوه بر ساخت متفاوت دارای گیم پلی اعتیاداوری باشید، به هیچ وجه Spirit of Justice را از دست ندهید!

 

Spirit of Justice Android Games

 

بازی Spirit of Justice تا به این لحظه که در حال خواندن این پست هستید هیچ فروشی نداشته و با دانلود ان از اندروید از اولین کاربران جهانی خواهید بود که تجربه اش می کنید! از ویژگی های کلی بازی Spirit of Justice می توان به مواردی چون تبدیل شدن به یک وکیل عالی رتبه و حل پرونده ها ؛ بررسی صحنه های جرم و جنابت برای پیدا کردن مدارک مختلف ؛ نابود کردن دروغ و حل و فصل اختلافات بین کلمات شاهد و شواهد ؛ رسیدگی به پرونده ها و نجات موکل خود از اتهامات فوری ؛ حضور شخصیت های جالب و دوست داشتنی ؛ طراحی فوق العاده بازی با گیم پلی خاص و به طور کلی گیم پلی اعتیاداورش اشاره کرد! شما قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی بازی فوق العاده Spirit of Justice را مشاهده کرده و سپس در صورت تمایل ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید.

تغییرات نسخه ی v1.00.01 :

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات نسخه اول بازی.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی jp.co.capcom.gyakusai6en را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید و لذت ببرید!