دانلود Arcade Plane 3D 0.1.1 - بازی "پرواز سه بعدی هواپیما" اندروید + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 1683 2018-05-22 14:22:51

Arcade Plane 3D v0.1.1 + Mod – بازی آرکید و شبیه سازی جالب پرواز هواپیما مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (خرید رایگان) به صورت جداگانه
درخواستی شما عزیزان

Arcade Plane 3D – پرواز سه بعدی هواپیما بازی جدید، جالب و سرگرم کننده با حجم ناچیز 28 مگابایت برای اندروید است که استودیوی بازیسازی Digital Melody آن را به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه جدیدترین آپدیت اش به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! در بازی Arcade Plane 3D شما به عنوان یک بازیکن، کنترل و هدایت یک هواپیما را بر عهده میگیرید که قرار است بر فراز شهر پرواز کنید و با جمع آوری ستاره ها شهر را بسازید! با پیشروی می توانید هواپیماهای دیگر را خریداری کنید و پرواز با ان ها را تجربه کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای هواپیمایی هستید، Arcade Plane 3D را نصب کنید و با اجرای ان بر فراز جزیره ای زیبا پرواز کنید و اطراف جزیره را دید بزنید و از مشاهده جزیره و بازی کردن لذت ببرید! کنترل هواپیما بسیار آسان است ؛ با کنترلرهای لمسی آسان موجود در دو طرف صفحه نمایش حرکت کنید و از تپه ها و دیگر موانع موجود به سلامت عبور کنید و برای ساعت ها به گوشی میخکوب شوید! اگر از علاقه مندان به بازیهای کم حجم – شبیه سازی برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید Arcade Plane 3D را از دست ندهید!
 
Arcade Plane 3D
 
بازی Arcade Plane 3D تا به امروز هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت اندروید دانلود کنید! همانند دیگر بازیهای موجود در سایت، هر دو نسخه اصلی و مود Arcade Plane 3D توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده اند.
توجه : نسخه پیش رو، اولین نسخه بازی است – ممکن است باگ و مشکلاتی داشته باشد که باید صبر داشته باشید سازنده ان ها را حل کند .
تغییرات نسخه ی V0.1.1 :
* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .