Champion of the Fields 0.104.20 - بازی ورزشی قهرمان زمین مسابقه


بازی اندروید, ورزشی, 457 2021-09-24 02:45:14

Champion of the Fields نام یک بازی در ژانر ورزشی است که توسط استودیو بازی سازی NetEase Games برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی NetEase Games یکی از معروف ترین و خوش نام ترین استودیو های بازی سازی مارکت اندروید است که پیش از این بازی هم تجربه ساخت بازی های عالی ای مثل RULES OF SURVIVAL، Tom and Jerry: Chase، Badlanders، Onmyoji Arena، LifeAfter، MARVEL Super War، و ده ها بازی دیگر را در کارنامه بازی سازی اش داشته است. Champion of the Fields هم یک بازی جذاب و بسیار سرگرم کننده از این استودیو بازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی تقریباً هم سطح با گیم پلی بازی های کنسولی، تجربه منحصر به فرد و یونیکی را برای دوست داران و علاقه مندان به بازی های فوتبالی به ارمغان بیاورد. بدون شک فوتبال یکی از محبوب ترین رشته های ورزشی جهان است و این رشته ورزشی طرفداران پر و پا قرص زیادی دارد. به همین خاطر بسیاری از گیمر ها هم بازی های فوتبالی را به هر بازی دیگری ترجیح می دهند. Champion of the Fields هم یک بازی فوتبالی موبایلی است که با گیم پلی روان و بدون نقص و همچنین گرافیک خیره کننده و واقع گرایانه اش، هر گیمری را سورپرایز می کند و به راحتی به یکی از محبوب ترین بازی های فوتبالی برای شما تبدیل خواهد شد. این بازی به طور رسمی دارای لایسنس FIF Pro می باشد و دارای تمام ویژگی های خوب بازی های بزرگی مثل FIFA و PES است. اما آن چیزی که Champion of the Fields را از تمام بازی های هم رده اش متمایز می کند بخش آنلاین آن است. مسابقات PvP آنلاین در این بازی تجربه ای کاملاً متفاوت از یک بازی فوتبالی را برای شما رقم خواهند زد و شما می توانید به دلیل دارا بودن قابلیت Cross Platform این بازی با گیمر های دیگر از سرتاسر جهان در پلتفرم های مختلف گیمینگ به رقابت بپردازید و از یک مسابقه فوتبال آنلاین هیجان انگیز لذت ببرید.

 

Champion of the Fields

 

در بازی Champion of the Fields، شما می توانید بازیکنان‌ تان را آموزش دهید و تیم خودتان را بسازید. شما در ابتدا کارتان را با یک تیم ضعیف شروع می کنید اما رفته رفته که در مسابقات پیروز شدید می توانید قوی تر شوید. به طور مثال، شما می توانید با پول هایی که به دست می آورید در نقل و انتقالات بازیکنان شرکت کنید و بازیکن های خوب تیم های دیگر را خریداری کنید و یا به بازیکن های تیم خودتان تمرین دهید و مهارت های آنها را ارتقاء دهید. اما مثل هر بازی خوب فوتبالی دیگری، برای پیروزی در مسابقات باید کار تیمی را سرلوحه کارتان قرار دهید. چراکه کار تیمی تعیین کننده نتایج مسابقات خواهد بود، نه مهارت های بازیکنان تیم. علاوه بر این، باید بگوییم که Champion of the Fields اساساً یک بازی استراتژی محور است و مسابقات شما در این بازی یک سری مسابقات حرفه ای خواهند بود. با این وجود، چه شما در بازی های فوتبالی تجربه زیادی داشته باشید و حرفه ای باشید و چه تجربه زیادی نداشته باشید و آماتور باشید، تمامی حرکت ها و تکنیک های بازی به راحتی قابل یادگیری هستند و شما می توانید با آموزش هایی که بازی برای شما در نظر گرفته است به راحتی آنها را یاد بگیرید و استراتژی های خودتان را در مسابقات در پیش بگیرید. خوشبختانه کنترل های بازی هم بسیار ساده هستند و توسعه دهندگان امکانات کنترلی خوبی را برای این بازی در نظر گرفته اند. شما می توانید علاوه بر دکمه های مجازی که روی صفحه نمایش دستگاه تان تعبیه شده اند، از جوی استیک فیزیکی هم استفاده کنید. به این ترتیب، هم می توانید بازی را به صورت موبایلی تجربه کنید و هم به صورت کنسولی. مسابقات هم بسیار کوتاه هستند و معمولاً هر مسابقه در کمتر از ۵ دقیقه به پایان می رسد. فیزیک بازی هم واقعاً عالی است و تمام کار هایی که در مسابقات انجام می دهید، مثل شوت، پاس در عمق، پاس کوتاه، دفاع، تکل، یارگیری من تو من، دریبل، و… بدون هیچگونه مشکل و به صورت روان اجرا می شوند و قطعاً مسابقات خوبی را تجربه خواهید کرد. تیم ها شامل بازیکنان ۶۳ کشور هستند و بازیکنانی مثل کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، نیمار، مسعود اوزیل، کیلیان امباپه، آنتوان گریزمان، هری کین، و … در این بازی حضور دارند. بنابراین، اگر شما هم یکی از هواداران پر و پا قرص فوتبال هستید، پیشنهاد می کنیم حتماً این بازی را امتحان کنید و آن را از دست ندهید. تیم اندروید قصد دارد بازی Champion of the Fields را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج ؛ پوشه ی com.netease.lyzdna را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل