Dark Zone 1.3 - بازی اکشن ترسناک و گرافیکی "منطقه تاریک" اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 1048 2020-03-30 19:45:16

Dark Zone v1.3 + Mod – بازی اکشن و هیجان انگیز “منطقه تاریک” برای اندروید + تریلر
نسخه معمولی با قیمت 0.99 دلار + نسخه مود (دشمنان حمله نمی کنند) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Dark Zone – منطقه تاریک یک بازی جذاب و حرفه ای در سبک اکشن با المان های عناوین ترسناک، هیجان انگیز و ماجراجویانه است که از سوی استودیوی Evo Games کشور روسیه تهیه و با قیمت 1 دلار در گوگل پلی عرضه شده است. اندروید همزمان با انتشار این بازی در گوگل پلی، نسخه خریداری شده آن را تهیه و به همراه نسخه مود شده ای از آن، این بازی زیبا و مهیج را برای دانلود آماده سازی کرده است. شایان ذکر است که Dark Zone برای اولین بار در ایران از وب سایت اندروید در سطح وب منتشر می شود. ماجرای این بازی با اقتباس از ماجرای واقعی حادثه چرنوبیل ساخته شده است و دنیایی را نشان می دهد که به خاطر اشتباهات انسانی و جنگ های وحشتناک، به دنیایی متروکه و آخرالزمانی تبدیل شده است. طبق داستان بازی، چند سال بعد از حادثه ترسناک نیروگاه اتمی Chernobyl در سال 1986 در اوکراین (که آن زمان جزوی از خاک اتحاد جماهیر شوروی بود) دانشمندان برای جلوگیری از این اتفاق تلخ در آینده دست به آزمایشاتی خاص و محرمانه می زنند تا بتوانند راهی برای جلوگیری از این حوادث پیدا کنند. اما این آزمایش های بیولوژیکی نه تنها به این ماجرا کمک کرد، بلکه حادثه ای چندین برابر بدتر از حادثه چرنوبیل را رقم زد! این آزمایش ها به خاطر اشتباهاتی که در محاسبات انجام شد منجر به یک فاجعه زیست محیطی شد که در نتیجه آن، تا شعاع هزاران کیلومتر از این منطقه به مواد رادیواکتیو آلوده شده و به دنبال آن موجودات زنده و در رأس آن انسان ها، به موجوداتی جهش یافته و زامبی مانند تبدیل شدند! بعد از این اتفاق تمام این منطقه قرنطینه شده و به نوعی کشور شوروی به نابودی و انقراض کشیده می شود.

 

Dark Zone

 

در بازی Dark Zone شما در نقش یک مأمور ویژه هستید که برای بررسی شرایط این منطقه به آنجا سفر می کند. بعد از این اتفاق نیروهای ارتش و دانشمندانی که در این منطقه حضور داشتند ناپدید شده و یا به موجوداتی زامبی مانند تبدیل شده اند! اخبار زیادی در دسترس نیست و تمام مردم سرزمین های نزدیک به این آزمایشگاه اتمی متواری شده و یا از بین رفته اند. شما برای بررسی اوضاع به این منطقه رفته و می بایست با پیدا کردن سرنخ ها و شواهد مورد نظر، سعی کنید ماجرای ترسناک پنهان را پیدا کنید! به نظر می رسد شواهد متعددی در نقاط مختلف این منطقه وجود داشته باشند و دانشمندان بعد از متوجه شدن این فاجعه، سرنخ های خود را برای پیدا شدن در این مکان قرار داده اند تا شما بتوانید با پیدا کردن تمام این مدارک، به داستان اصلی این حادثه پی ببرید. شخصیت اصلی بازی، باید به استرس و ترس خود غلبه کرده و پا به دنیای ارواح بگذارد! دنیایی که حالا به جهانی پسا آینده ای تبدیل شده و هیچ چیز زنده ای در آن وجود ندارد. در طول بازی شما به نقاط مختلفی از جمله راهروها و اتاق های داخلی این نیروگاه می روید و ترس خیلی خاصی را حس خواهید کرد. بازی Dark Zone با گرافیک عالی و جزئیات بسیار زیادی طراحی شده است و طراحی های آن خیلی شبیه به بازی های کنسولی است. سبک بازی به صورت اول شخص شوتر یا FPS می باشد و شما می توانید مثل یک بازی دنیای باز به اطراف حرکت کرده و در صورت برخورد با دشمنان (زامبی ها) با هدف گیری روی آن ها به سمتشان شلیک کنید. بازی زیبا، مهیج و ترسناک Dark Zone همینک به صورت تست شده و رایگان به همراه نسخه مود شده اش از سرورهای اندروید قابل دریافت می باشد.

تغییرات نسخه ی v1.3 :

* اضافه شدن 4 چپتر جدید به بخش داستانی
* بهبود گرافیک بازی
* اضافه شدن سلاح ها و آیتم های جدید
* اعمال تغییرات متعدد و اعمال بهینه سازی های گوناگون

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.EvoGames.DarkZone را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.