دانلود Star Diffusion 1.0.3 - بازی اکشن داستانی "سیاره مصنوعی" اندروید


بازی اندروید, اکشن, 589 2020-02-20 03:45:21

Star Diffusion v1.0.3 – بازی ماجرایی و اکشن “سیاره مصنوعی” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 4.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Star Diffusion – سیاره مصنوعی عنوانی اکشن و فوق العاده هیجان انگیز در سبک بازی های ماجرایی با داستانی حماسی و گیرا می باشد که در قالب یک بازی پولی با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی به معرض فروش قرار داده شده است. اندروید مفتخر است که این بازی را به صورت خریداری شده و تست شده خدمت شما عزیزان معرفی می کند تا بتوانید آن را خیلی راحت و به صورت کامل دانلود و تجربه کنید. شرکت چند ملیتی CELAD INTERNATIONAL CORP. مسئول ساخت و توسعه این بازی است. این شرکت ابتدا این بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرد و بعد از مدتی نسخه پورت شده آن را با همان ویژگی های نسخه اصلی برای کنسول نینتندو سوئیچ و همچنین سیستم عامل های اندروید و آی او اس نیز به انتشار رساند. Star Diffusion یک بازی زیبا و بسیار خوش ترکیب از چند سبک اکشن، نقش آفرینی، تاکتیکال و پازلی است که در سبک ماجرایی عرضه شده است. درصد هیجان موجود در این بازی به خاطر نوع طراحی های آن بسیار بالاست. این بازی در عین حالی که اکشن و ماجراجویانه است، حس و حال ترسناک و هولناکی نیز دارد و به همین خاطر می توان گفت که این بازی برای هر سلیقه ای جذابیت خواهد داشت. خط داستانی بازی Star Diffusion خیلی جالب و ملموس است. ماجرای این بازی در دنیایی آینده نگرانه رخ می دهد. جایی که انسان ها در نقاط مختلف کهکشان اقدام به ساخت کلونی ها و حتی سیارات مصنوعی کرده اند. شما در نقش شخصیت اصلی بازی یعنی Reynold هستید که یک مأمور امنیتی و گشتی در کهکشان است. او بعد از اینکه مدتی را در کهکشان به گشت زنی مشغول بود به سیاره زنو (Xeno) که یک سیاره مصنوعی است باز می گردد. او به محض رسیدن متوجه می شود که اوضاع این سیاره تغییر کرده و هیچ چیز آنطور که باید باشد نیست. ساکنین این سیاره ناپدید شده و جای آن ها انسان های دیگر و همچنین موجودات جهش یافته دیده می شوند. یکی از ساکنین این سیاره دختر کوچک Reynold می باشد که حالا ناپدید شده است.
 
Star Diffusion
 
در Star Diffusion فرار کردن راه نجات شما نیست. شما باید در نقش این مأمور تلاش کنید تا هرچه سریع تر دخترش را پیدا کند و او را از خطری که تهدیدش می کند نجات دهد. برای این کار باید آماده رویارویی با تهدیدات مختلفی باشید. دشمنان خیلی زیادی در این سیاره در انتظار شما هستند. موجودات جهش یافته و مرگباری که مشخص نیست چطور و چرا به این سیاره آمده اند. به جز این موجودات، غول های عجیب و غریبی هم در طول بازی وجود دارند که شما می بایست برای نابود کردن آن ها از هر چه که دارید استفاده کنید! این بخش ها چالشی فراموش نشدنی برای شما خواهد بود. سبک بازی از نمای بالا و به صورت Top-down است. با کمک گیم پد مجازی که در سمت چپ تصویر قرار دارد می توانید به اطراف حرکت کنید و با کمک دکمه هایی که در سمت راست تعبیه شده، می توانید شلیک کنید، خشاب تعویض کنید، از آیتم های جانبی استفاده کنید و یا با بخش های مختلف بازی تعامل برقرار کنید. Star Diffusion همچنین گرافیک و طراحی های جالبی نیز دارد که به نوبه خود جزئیات قابل قبولی دارد. افکت های تصویری و صوتی به کار گرفته شده در این بازی بسیار خوب طراحی شده اند. مأموریت های زیادی در این بازی وجود دارد که بسیاری از آن ها با پازل های فکری و جذاب شما را به چالش خواهند کشید. این بازی زیبا و جذاب می توانند علاقه مندان به بازی های اکشن و ماجرایی را حسابی سرگرم کرده و تجربه ای منحصر به فرد برای آن ها به ارمغان بیاورد. پس شما هم اگر از دوست داران این سبک از بازی ها هستید توصیه می کنیم این بازی زیبا را از دست ندهید. از بخش جعبه دانلود اندروید می توانید این بازی را به صورت تست شده و خریداری شده دانلود کنید و همچنین ویدئوی تریلر معرفی این بازی را نیز مشاهده کنید تا با سبک و سیاق گیم پلی و گرافیک آن آشنا شوید.
نکات مهم :
در اولین اجرای بازی گرافیک کلی آن با توجه به توانایی های پردازشی دستگاه شما به صورت خودکار روی مقدار کم یا زیاد تنظیم می شود. در صورت تمایل می توانید از بخش تنظیمات گرافیک بازی را افزایش یا کاهش دهید. توصیه می کنیم فقط در صورتی که دستگاه قدرتمندی دارید گرافیک را روی High بگذارید.
به نقل از سازنده، این بازی دارای صحنه های خشونت آمیز و ترسناک است و انجام این بازی برای افراد زیر 14 سال و همچنین کسانی که با صحنه های خشن رابطه خوبی ندارند پیشنهاد نمی شود.
تغییرات نسخه ی v1.0.3 :
* تغییراتی برای این نسخه در گوگل پلی ذکر نشده است.
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.celad.stardiffusion را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.