دانلود Cosmic Top Secret 1.0.4 - بازی ماجراجویی اسرار کیهانی اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 676 2019-09-04 01:45:15

Cosmic Top Secret 1.0.4 – بازی ماجراجویی اسرار کیهانی همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده و کامل بازی تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین
Cosmic Top Secret – اسرار کیهانی یک بازی زیبا و سرگرم کننده در سبک ماجراجویی از استودیو Klassefilm برای دستگاه های اندروید است که به صورت پولی در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست کاربران جدیدترین نسخه آن مثل همیشه برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شده است. اگر از بازی های تکراری خسته شده اید و به دنبال یک تجربه جدید، معمایی و در عین حال کاملا عجیب و غریب هستید، Cosmic Top Secret پیشنهاد ما به شما است! شما در این بازی با شخصیتی به نام T همراه می شوید، شخصیتی که باید به کمک او معما های بازی که بر گرفته از واقعیت هم هستند، حل کنید! این بازی قرار نیست یک بازی ساده و سرگرم کننده باشد بلکه هدف های والا تری را دنبال می کند، طبق گفته سازندگان شجاع بازی، 400 سند واقعی با کمک سازمان های مختلف در بازی گنجانده شده است. به این صورت که شما عکس این سند ها را در روند حل پرونده مشاهده خواهید کرد! ساخت چنین بازی شجاعت بسیار بالایی می خواهد، به همین دلیل هم هست که در چند خط قبل سازندگان بازی را شجاع خطاب کردیم، حالا چرا؟ چون ساخت چنین بازی ای صفر یا صد دارد! یعنی این که بعد از اتمام ساخت و انتشار آن یا نمره صفر را دریافت می کنید یا صد! امکان ندارد بازی متوسط شود یا به قول نقی معمولی به قهقهراه می روید یا به قله ها صعود می کنید که خوشبختانه سازندگان بازی به قله صعود کردند و بازی آن ها یکی از بهترین بازی های اندروید سال لقب گرفت!

 
Cosmic Top Secret
 
شاید جالب باشد که بدانید سازندگان Cosmic Top Secret تنها به استفاده از عکس اسناد واقعی بسنده نکردند! برای مثال به جای صداگذاری برای بازی، از صدا های واقعی بهره برده اند و حتی برخی از مراحل بازی برگرفته از مکان های واقعی هستند! چه هیجان بالا تر و بهتر از این که شما وارد یک پرونده مرموز واقعی شوید! قرار نیست بازی به طور کامل جدی باشد و گاها طنز هم در آن خودنمایی می کند! در Cosmic Top Secret باید به دیالوگ هایی که میان شخصیت ها رد و بدل می شود به طور کامل توجه کنید زیرا بعدا در حل پرونده به کارتان خواهند آمد. شاید در ظاهر بازی عجیب و غریب و مسخره به نظر برسد اما وقتی که آن را تجربه می کنید پی به خلاقانه بودنش می برید! دنیای بازی بسیار بزرگ است و به راحتی می توانید در آن گردش کنید، شخصیت بازی حالتی کاغذی دارد و می توانید با مچاله یا تا کردن آن به مکان هایی بروید که دسترسی به آن ها برای دیگران غیر ممکن است! در ضمن ذکر این نکته هم الزامی است که بازی رایگان نیست و 7 دلار قیمت دارد اما کاملا به پولی که برای آن پرداخت می کنید، می ارزد. البته که ما Cosmic Top Secret را به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده ایم و همین ضرورت تجربه بازی را دوچندان می کند! بازی پیش رو، هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز کامل 5.0 از 5.0 است، این بازی به تازگی برای پلتفرم اندروید منتشر شده و به همین دلیل فروش زیادی نداشته اما پیش بینی می شود با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارد، موفقیت چشمگیری کسب کند ؛ پس در دانلودش شک نکنید! ما در اندروید آخرین و جدیدترین ورژن عرضه شده این بازی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید آن را تنها با یک کلیک دریافت کنید.
تغییرات نسخه ی v1.0.4 :
* اضافه شدن پیام های راهنما .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی tv.laier.Cosmic را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل