Super Brawl Universe 2.26.65300 - بازی نبرد شخصیت های کارتونی


بازی اندروید, اکشن, 2553 2021-06-14 20:30:22

Super Brawl Universe v2.26.65300 – بازی اکشن “نبرد شخصیت های کارتونی” برای اندروید
نسخه اصلی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آنلاین

Super Brawl Universe – نبرد شخصیت های کارتونی یک بازی جالب و سرگرم کننده در سبک اکشن-ماجرایی از استودیوی مطرح Nickelodeon می باشد. این استودیو سازنده عناوین پرطرفداری مثل Teenage Mutant Ninja Turtles ، SpongeBob: Sponge on the Run ، Sky Whale و TMNT: Half-Shell Heroes است که پیش تر آن ها را در اندروید خدمت شما عزیزان معرفی کرده بودیم. کمپانی Nickelodeon صاحب اثر و سازنده آثار و شخصیت های محبوبی مثل باب اسفنجی، لاک پشت های نینجا، آواتار و بسیاری دیگر می باشد. اندروید به درخواست شما دوستان آخرین ورژن این بازی را تهیه و برای دانلود به صورت رایگان آماده سازی کرده است. مدتی است که این استودیو فعالیت خود را گسترش داده و استودیوهای مجهزی برای ساخت بازی های ویدئویی به ویژه بازی های موبایلی راه اندازی کرده و به ساخت بازی ها پرداخته است. قبلاً بازی های مختلفی از آثار متنوع این شرکت عرضه شده بود اما این بار این شرکت رسانه ای تصمیم به عرضه یک بازی چندمنظوره گرفته و محبوب ترین شخصیت های دهه های اخیر که توسط Nickelodeon معرفی شده بودند در این بازی حضور دارند! این شخصیت ها عبارت اند از پاتریک، باب اسفنجی، اختاپوس، گربه سگ، لئوناردو، روکو، دنی و بسیاری دیگر که در طول بازی با آن ها رو به رو خواهید شد. بازی Super Brawl Universe یک عنوان اکشن در سبک بازی های مبارزه ای است که ظاهر و باطن آن کودکانه و فانتزی است. نه تنها هیچ خشونتی در این بازی دیده نمی شود، بلکه گرافیک کارتونی و دوست داشتنی این بازی می تواند یک بازی جذاب برای کودکان نیز به حساب بیاید.

 

Super Brawl Universe

 

در بازی Super Brawl Universe شما می بایست در نقش شخصیت های محبوب کارتون ها، انیمیشن ها، فیلم ها و مجموعه های شرکت نیکلودئون به سراغ نبرد با دیگر شخصیت های این کمپانی بروید. رقابت های بازی با این نبردها دنبال می شود و شما با هر پیروزی در مقابل رقبا می توانید امتیازی به دست بیاورید تا به بخش های بعدی بازی بروید. شما می توانید شخصیت های بیشتری را با پیش روی در بازی آزاد و آنلاک کنید و همچنین هر شخصیت را به صورت جداگانه ارتقاء دهید. قابل ذکر است که تمام قهرمانان موجود در  بازی Super Brawl Universe دارای ویژگی ها و خصوصیت های منحصر به فرد هستند که فقط مخصوص خودشان است. شما می توانید از ضربات معمولی گرفته تا ضربات تکنیکی، ضربات قدرتی و همچنین ضربات ویژه را به دشمنان بزنید. شما همچنین می توانید با کشیدن انگشت روی صفحه به سمت عقب چند قدم به عقب بپرید تا از ضربات رقبا جا خالی دهید. رقابت های Super Brawl Universe در بخش های مختلفی از جمله نبردهای تک به تک و سه به سه دنبال می شود. در این بازی همچنین بخشی با عنوان تورنومنت وجود دارد که هیجان خاصی در آن وجود دارد و جوایز اهدایی در آن بیشتر از حالت عادی است. این بازی زیبا و سرگرم کننده با گرافیک خیلی خوب و طراحی های سه بعدی خود می تواند به صورت 60 فریم بر ثانیه ای اجرا شده و تجربه یک گیم پلی روان و داینامیک را برای شما به ارمغان بیاورد. پس اگر از طرفداران شخصیت های محبوب Nickelodeon هستید این بازی جذاب را از دست ندهید و همین حالا آن را به صورت تست شده از اندروید دانلود کنید. قابل ذکر است که Super Brawl Universe تنها در یک ماه از مرز 1 میلیون دانلود عبور کرده و توانسته به امتیاز 4.2 از 5.0 دست پیدا کند.

توجه: بازی Super Brawl Universe آنلاین می باشد.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.mtvn.superbrawlapp را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.