دانلود Turns Oneway 1.0.6.79 – بازی مسابقات نیمه شب اندروید + دیتا


بازی اندروید, مسابقه ای, 1617 2017-12-23 11:56:07

Turns Oneway v1.0.6.79 – بازی ماشین سواری در نیمه شب مخصوص اندروید همراه دیتا
تست شده با اجرای کاملا آفلاین

Turns Oneway بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی در سبک بازی های ماشین سواری این بار در نیمه های شب برای دستگاه های اندرویدی است که توسط استودیوی بی نام و نشان Rivals عرضه شده است و آمده است تا کاربران دوستدار بازی های ماشینی را به وجد بیاورد! این بازی اولین بازی این استودیوی است و بدون شک پتانسیل خوبی را برای تولید بازی های ماشینی برای رقابت با بازی های بزرگ را دارد!  توسعه دهنده بازی در طراحی جزئیات گرافیکی کولاک کرده، و این مهم ترین عاملیست که می تواند شما را پای بازی میخکوب کند. Turns Oneway از نظر جلوه های بصری به راحتی در رده بازی های درجه یکی مثل آسفالت 8 و CSR Racing قرار می گیرد، حتی اغراق نیست اگر بگوئیم در زمینه افکت ها و مدلسازی ماشین ها عملکرد بهتری از این دو به نمایش گذاشته است!

اما همگی می دانیم که گرافیک خوب، ضامن موفقیت یک بازی نیست؛ در درجه اول پایه های گیم پلی باید به قدر کافی محکم باشند تا گرافیک بتواند خودنمایی کند. متأسفانه Turns Oneway در این زمینه چندان موفق ظاهر نشده. مدهای مسابقه و جاده ها تنوع چندان بالایی ندارند. فقط و فقط باید گاز بدهید، لایی بکشید و رقبا را ناکار کنید؛ ضمنا خبری هم از حالت مالتی پلیر یا شخصی سازی ماشین ها نیست. البته کنترل بسیار دقیق و واقعی ماشین ها در کنار گرافیکی بی نظیر، می توانند تا مدتی شما را پای بازی نگه دارند.

برخی از ویژگی های بازی ماشین سواری Turns Oneway اندروید:

  • انواع اتومبیل های جدید برای مشغول شدن
  • ماشین سواری در انواع مکان ها و محیط های مختلف
  • کنترلرهای خوب برای هدایت آسان اتومبیل ها
  • انجام انواع ماموریت های مختلف برای سرگرم شدن
  • گرافیک اچ دی با صداگذاری مهیج و افکت های خیره کننده

بازی Turns Oneway هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است که ما در اندروید اولین نسخه ان را برای اولین بار در ایران معرفی و برای دانلود قرار می دهیم! شما می توانید این بازی را به همراه دیتا برای دیوایس اندرویدی خود دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v1.0.6.79 :

* رفع مشکلات مختلف بازی و بهینه سازی های مختلف.

 

دانلود Turns Oneway - بازی مسابقات نیمه شب اندروید + دیتا

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Turns Oneway :

– ابتدا یکی از فایل های نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.rivalsinteractive.turnsoneway را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل