دانلود Boet Fighter 1.14 - بازی اکشن "مبارز قلدر" اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, اکشن, 628 2020-01-17 02:45:17

Boet Fighter v1.14 + Mod – بازی اکشن فوق العاده مبارز قلدر اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Boet Fighter – مبارز قلدر  عنوان یک بازی در سبک اکشن است که توسط استودیو بازی سازی Califourways برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. اگر هنوز هم از فیسبوک استفاده می کنید و اجازه می دهید مارک زاکربرگ از اطلاعات شما استفاده کند و آن را به سیاستمداران بفروشد مطمئناً تبلیغات گسترده ای از این بازی به چشم تان خورده است. در ابتدا منتقدان فکر می کردند که این بازی فقط تبلیغات است و محتوایی برای ارائه کردن ندارد اما این بازی ساید اسکرولر-پلتفرمر دو بعدی برخلاف انتظار ها ظاهر شد و با تم خارق العاده اش که یادآور بازی های کلاسیکی مثل Golden Axe و Street Fighter است مورد استقبال قرار گرفت و حتی در Comic Con Africa ظاهر شد. خط داستانی این بازی شما را در نقش Hard Eddy قرار می دهد. او فردی قلدر و قوی هیکل است که عاشق دختری بوده اما این دختر به شکل مرموز و عجیبی ناپدید می شود. حالا شما باید با انجام دادن کوئست ها و عبور از مراحل مختلف بازی دختر مورد علاقه تان را پیدا کنید و در میان راه با تمام دشمنان مقابله کنید و تا جایی که می توانید آنها را کتک بزنید. تمام کاری که در بازی باید انجام دهید در همین چند خط خلاصه می شود و کار خاص دیگری وجود ندارد. اما این سادگی به نفع Boet Fighter کار می کند و به Hard Eddy اجازه می دهد در خنده دار ترین لوکیشن ها به ماجراجویی بپردازد. لوکیشن هایی مثل میان ترافیک چهار راه ها، باشگاه های بدنسازی، کلوپ های شبانه،‌ استادیوم راگبی،‌ و حتی قفس ام ام ای! در هر قسمت از بازی تم آفریقای جنوبی مشاهده می شود و الحق و الانصاف از هر جهت خوب کار شده است و تم جذابی است.
 
Boet Fighter
 
علی رغم اینکه ممکن بود انتخاب این تم به فاجعه ای تبدیل شود و باعث شود هیچ گیمری به سمت بازی Boet Fighter نرود، اما در عین حال این بی پروایی با گرافیک بی نظیر و طراحی هنری کارتونی و کاریکاتوری بازی باعث شده است تا این بازی از هر بازی دیگری متمایز شود و استایل یونیکی داشته باشد. البته در صورتی که گیم پلی بازی افتضاح باشد تمام مواردی که اشاره کردیم بی معنی خواهند بود. خوشبختانه سازندگان در این قسمت هم عملکرد خوبی داشته اند و این بازی از لحاظ سطح دشواری نه آنقدر آسان است که به راحتی از مراحل آن عبور کنید و نه آنقدر دشوار است که نتوانید از پس مراحل آن بر بیایید و در کل می توان گفت سطح دشواری بازی تناسب خوب و قابل قبولی دارد. موج های دشمنان با سرعت و در حجم مناسبی به سمت تان می آیند و باس فایت ها مثل قدم زدن در یک روز معمولی در پارک نیستند. نیرو های ویژه کمکی هم در بازی وجود دارند که می توانید آنها را جمع آوری کنید و بر قدرت هایتان بیفزایید اما جمع آوری آنها خودش یک چالش است چراکه این نیرو ها در قسمت هایی قرار داده شده اند که جمع آوری آنها دشوار باشد. در مورد کنترل ها هم چیز خاصی وجود ندارد که بخواهیم در موردش بنویسیم و تمام عملکرد ها شامل مشت زدن، لگد زدن، بلاک کردن، دویدن، و البته حرکت های ویژه می شود که در طول بازی بیشتر با آنها آشنا خواهید شد. ممکن است تعداد محدود عملکرد ها باعث دلسردی بعضی از گیمر ها شود اما به هر حال با یک بازی موبایلی رو به رو هستیم و نمی توانیم انتظار بیشتری از آن داشته باشیم. اما مهمترین ویژگی و قدرت این بازی در صداگذاری های آن است و در واقع این صداگذاری ها هستند که باعث شده اند تا این بازی مهیج و سرگرم کننده باشد. کنایه ها و لطیفه ها دقیقاً در جای مناسب خودش به کار برده شده اند و بسیار دوست داشتنی هستند. البته برای درک آنها باید کمی به زبان انگلیسی هم آشنا باشید. روی هم رفته می توان گفت این بازی صنعت بازی های موبایلی را دگرگون نکرده است اما قطعاً جذابیت های منحصر به فردی دارد و یک بازی کاملاً اعتیاد آور است. Boet Fighter توانسته امتیاز 3.3 از 5.0 را در مارکت اندروید به خود اختصاص دهد و تیم اندروید قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و رایگان در اختیار شما عزیزان و همراهان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید نسخه اصلی این بازی را به همراه نسخه مود شده اش و فایل دیتا از سرور های ما دانلود کنید و از آن لذت ببرید!
تغییرات نسخه v1.14 :
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.cali4ways.boetfighter را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.