Graveyard Keeper 1.129 - بازی شبیه سازی محافظ قبرستان اندروید + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 1300 2019-07-16 02:30:15

Graveyard Keeper v1.129 + Mod – بازی نقش محور سرگرم کننده محافظ قبرستان اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

Graveyard Keeper – محافظ قبرستان یک بازی نقش آفرینی – شبیه سازی سرگرم کننده و جالب از استودیوی بازیسازی tinyBuild مخصوص دستگاه های اندروید است که با قیمت 9.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما اولین نسخه خریداری شده اش به همراه مود پیش روی شما قرار دارد. استودیوی تاینی بیلد بازیهای معروفی در کارنامه اش دارد که از محبوب ترین هایش می توان به سه بازی Punch Club، Hello Neighbor و Tiny Builders اشاره کرد و حالا با الهام از بازی مشهور هاروست مون و Stardew Valley تصمیم به ایجاد یک بازی مدیریتی خاص گرفته است تا نظر شما دوستداران بازیهای ذکر شده را به وجد بیاورد. داستان کلی بازی Graveyard Keeper از جایی آغاز می شود که شما در نقش کارکتر اصلی در یک تصادف وحشتناک می میرید و خود را در یک مکان تاریک و مرموز می یابید و پس از اینکه به خودتان می آیید می بینید که در یک قبرستان قرار دارید و یک اسکلت به شما مدیریت قبرستان را محول می کند! مسئولیت شما به عنوان یک بازیکن، مدیریت و کنترل یک قبرستان است و می بایست آماده باشید تا برای رونق بخشیدن به کسب و کار قبرستانی خود تقریبا به هر عمل زشت و نادرستی دست بزنید، از فروش جنازه ها بگیرید تا هر عمل وقیحانه‌ دیگری که در بدست آوردن شریک های تجاری و متحدین یا خلاص شدن از دست رقبا موثر باشد! همچنین برخی ویژگی‌های جالب دیگر همچون سوزاندن ساحر‌ها روی چوب، برداشتن گوشت از بدن مردگان هنگام کالبدشکافی و موعظه خوانی نیز در این بازی وجود دارند که قادرید آن ها را ‌به عنوان مدیر این قبرستان انجام دهید و برای روزها در یک بازی مدیریت قبرستان خاص با گرافیک پیکسلی و گیم پلی اعتیاداور مشغول باشید! اگر از علاقه مندان به بازیهای مدیریتی، نقش محور و شبیه سازی هستید بدون شک این بازی نظرتان را جلب میکند.
 
Graveyard Keeper
 
بازی Graveyard Keeper تا به امروز +500 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی خریداری شده و ما امروز در اندروید اولین نسخه خریداری شده اش را به همراه مود و دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم که قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی اش را ببینید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک ان را از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید. در آخر بهتر است این موضوع نیز ذکر شود که بازی توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است.
تغییرات نسخه ی v1.129 :
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.tinybuild.graveyardkeeper را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.