دانلود A Foreign Land of Us 1.1.2 - بازی سرزمین دور از خانه اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 766 2019-12-26 02:45:07

A Foreign Land of Us v1.1.2 – بازی ماجرایی و پازلی بسیار جذاب “سرزمین دور از خانه” برای اندروید + دیتا
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 0.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

A Foreign Land of Us – سرزمین دور از خانه عنوانی فوق العاده جذاب و خوش ساخت از یک بازی بسیار زیبا و هنری در سبک پازلی و ماجرایی است که با قیمت 1 دلار به وسیله استودیوی چینی CottonGame تولید و به انتشار رسیده است و اندروید تصمیم گرفت تا همزمان با انتشار نسخه نهایی این بازی در گوگل پلی، آن را تهیه و نسخه خریداری شده و کامل آن را به درخواست شما برای دانلود فراهم سازی کند. استودیوی CottonGame یکی از شرکت های بازی سازی حرفه ای و فعال در حوزه ساخت عناوین هنری و متفاوت است. می توان گفت که تقریباً همه بازی های ساخته شده توسط این استودیو از ویژگی های مشترکی بهره می برند که مهم ترین آن ها زبان طراحی ساده و به شدت هنری می باشد. این بازی ها طراحی هایی کارتونی اما بسیار جذاب دارند که به آن ها حالتی انتزاعی می بخشد. بازی بسیار جذاب و داستانی A Foreign Land of Us نیز از این قاعده مستثنی نیست. در بازی سرزمین دور از خانه که به واقع یک اثر هنری ماندگار است، شما قرار است در نقش یک مرد جوان زندگی روزمره او را که حالا با یک تصمیم بزرگ دگرگون شده است دنبال کنید. داستان ها و ماجراهای این بازی همگی به شکلی بسیار آرامش بخش و دوست داشتنی روایت می شوند. این ماجراها در قالب مینی گیم ها و پازل های مختلف و تعاملی پیش روی شما قرار می گیرند و شما باید آن ها را قبل از اینکه انجام دهید به خوبی شناسایی کنید. بازی در چندین بخش مختلف پیگیری می شود و هر بخش دارای یک پازل ساده یا پیچیده می باشد. به محض حل کردن هر پازل، به بخش بعدی می روید و همزمان با حل شدن پازل ها، داستان بازی نیز پیش برده خواهد شد.
 
A Foreign Land of Us
 
داستان بازی A Foreign Land of Us راجع به مردی جوان است که طبق عادت همیشگی و روزانه، به سمت ساحل دریا می رود تا از دریا آرامش بگیرد. اما یک روز وقتی او به سمت ساحل می رود، یک بطری که از دریا به ساحل آمده بود را پیدا می کند. داخل بطری یک بلیط کشتی وجود دارد. این مرد جوان به محض دیدن این بلیط به این فکر می کند که شاید کسی در آن سوی دریا این بلیط را در آب انداخته تا او را به آن سوی آب دعوت کند! به همین خاطر شخصیت اصلی بازی تصمیم می گیرد تا دل به دریا زده و راهی سفری ماجراجویانه شود! او وسایل خود را جمع می کند و آماده این سفر می شود. از همین ابتدای کار، شما باید به او در این راه کمک کنید. برای مثال باید چمدان او را با وسایلش بچینید به طوری که جای همه چیز مناسب باشد. با هر بخشی که او واردش می شود، شما باید یک پازل را حل کنید. ماهیت کلی پازل های این بازی خیلی ساده هستند اما با این حال نیاز به درک بالایی دارند. بازی A Foreign Land of Us یک اثر هنری آموزنده است که می تواند مفاهیم جالبی از زندگی را از بُعدی خاص به شما نشان دهد. از ویژگی های خارق العاده جذاب این بازی موسیقی های آرامش بخش و شنیدنی آن است که حس و حال بازی را به بهترین شکل ممکن به بازیکنان القا می کنند. اگر از علاقه مندان به بازی های ماجرایی و پازلی و آثار برگزیده در این سبک ها هستید، توصیه می کنیم به هیچ وجه این بازی جذاب و متفاوت را از دست ندهید و همین حالا نسخه خریداری شده و کامل A Foreign Land of Us را به صورت تست شده و رایگان از سرورهای اندروید دریافت نمایید و نظر خودتان راجع به این عنوان را با ما در میان بگذارید.
تغییرات نسخه ی v1.1.2 :
* انتشار اولین نسخه بازی در گوگل پلی.
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.cottongame.zoomin را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.